Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

U
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av rasen?
Svar
8
· Visningar
3 689
Senast: Swat
·
V
Hundavel & Ras Okej jag har fatt problem pa halsen. Vi ska se efter tva hundar och 2 valdigt sma valpar i 2 veckor da agarna ar pa sjukhus och inte kan...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: vemjag
·
Hundavel & Ras http://www.aftonbladet.se/debatt/article5611934.ab Konceptet & tanken är mycket goda... Men jag är extremt tveksam till att det är...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 454
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Har funderat ganska mkt på varför nästan alla småhundar är rädda, nervösa och bjäbbiga. Skäller på allt som rör sig och alla ljud. Gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 151
Senast: cassiopeja
·
C
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar och tycker att DSG verkar vara en underbar ras. Men blir lite fundersam när jag hör att den är vaktig. Har...
Svar
3
· Visningar
7 569
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras har en dvärgpinscher valp på 5 månader som jag ska ställa ut på en inoficiell utställning den 30 aug. problemet är att hon har rosa nos...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 704
Senast: Generalen
·
S
Hundavel & Ras Vilka hundraser finns i färgerna black & tan? Tänkte ta en genväg genom att fråga på buke istället för att sitta och slå upp i...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 717
Senast: tanten
·
S
Hundavel & Ras I SKK´s grundregler står att tik över 7 år som inte tidigare haft nån kull inte får användas i avel. Men vad händer om nån nu gör det...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Zqathan
·
S
Hundavel & Ras Jag har räknat lite på om man tjänar någonting på hunduppfödning. Många säger att man inte gör det? :confused: Själv vill jag satsa på...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 446
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Nu har de växt och börjar bli väldans aktiva, tuggar, biter på vad de kommer över, varandra och mina fötter :crazy:
Svar
12
· Visningar
1 219
Senast: Winni
·
I
Hundavel & Ras Jag har sett en hund som jag tyckte var trevlig men vet inte vilken ras det är. kanske kan någon snäll person här hjälpa mig?! Den ser...
Svar
16
· Visningar
1 602
Senast: ikaros227
·
Hundavel & Ras Är nyfiken på vad bukefolket har för erfarenheter av rasen? Har läst det som står på rasklubbens sida, rasspecialen i hundsport och...
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: Turali
·
Hundavel & Ras Är det samma med Labbar som med Golden? Där finns det ju Jaktgolden o utsgolden.. är det samma hos Labben? asså JaktLabbe o...
Svar
9
· Visningar
1 672
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Sitter här och funderar litegrann. Min snutta har nu kaskadkräkts igen. Denna gången vitt slem. Så det är bara att inse känns det som...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 828
Senast: Rouge
·
Hundavel & Ras Hej undrar vilka stam eran rottis har och vad för stam tilltalar er. Jag och sambon har nu äntligen bestämt oss för att det blir en go...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Jag har en hund som har en importerad mamma. Kan någon adresser till franska och tyska "SKK" så jag kan söka information om syskon och...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, funderar att skaffa hund. Fast vi är ganska osäkra på ras eftersom det finns allergi i vår familj. Det finns ju nakenhundar...
Svar
16
· Visningar
6 733
Senast: Elina8
·
M
Hundavel & Ras Ja vad tror ni det blir för hund av den blandningen? Om inte jag har helt fel så är väl en dalmatiner en väldigt aktiv hund...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: Maadaa
·
Hundavel & Ras Den här rasen är rätt så sällsyn. Hittar den aldrig i tidningar, knappt någon valpannonser o.s.v. Men den är otroligt fin och jag tycker...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 326
Senast: Tibra
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vilka raser tror ni finns i den här 2-åriga tiken? Vi har fått veta två av raserna, men tvekar och tror det kan...
Svar
16
· Visningar
1 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp