Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej! Jag skrev en ''Vilken ras?'' tråd 2017 och ville ha hjälp med att välja ras. Jag har fortfarande inte bestämt mig för någon ras... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 227
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Hur sjuk ska din ras bli innan du överger den? En fråga som väckts i mitt huvud de senaste dagarna när man läser om olika raser och... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 116
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 244
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vilken härlig, härlig liten hund!!!
Svar
7
· Visningar
1 065
Hundhälsa Ramlade över en liten pryl som fästs på hundens halsband, den ska sända ut ultraljudssignaler och skrämma bort fästingar. Är det någon...
Svar
0
· Visningar
476
Övr. Hund Hej! Min lilla valp på 10 veckor kan inte gå i sele eller halsband. När vi är ute och ska gå runt huset så att hon gör sitt så går hon... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 768
Senast: Raderad medlem 94602
·
T
Övr. Hund Hittade en hund som hade som diagnos på ögonen: corneadystrofi Vad 17 år det? 2
Svar
24
· Visningar
7 644
Övr. Hund Har en fundering efter en skogspromenad. Hittade spår av jägare som gått och stått över min mark. Jag har en ganska smal remsa som... 2
Svar
38
· Visningar
4 019
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min dvärgpudeltik som är 9 år går med så brett mellan frambenen! Är det någon mer som sett det på sina hundar eller är det veterinären...
Svar
14
· Visningar
4 345
Senast: Pudlan
·
Hundavel & Ras Vill ni hjälpa mig med lite för och emot i mitt val av nästa hund? Det är inte aktuellt precis just nu. Jag har nu beauceron, en ras som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 218
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur löser ni som har många hundar det här med koppeltrassel? Jag vet att det finns par- och trippelkoppel men när det blir fler kan jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 918
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund Min nu 1,5 år gamla corgi-hane Gibbs har ett beteende som driver mig till vansinne. Mentalt är han något nervklen och vek, vilket jag...
Svar
7
· Visningar
1 989
Senast: Takire
·
Övr. Hund Min hane har börjat bli vuxen eller så har han bara landat (omplacering). Tidigare har han oftast hållit sig i närhet även om han inte... 2
Svar
27
· Visningar
2 447
Senast: lady_vip
·
Hundträning Hej! Jag behöver tips och råd. I min familj har vi alltid haft hundar och för tillfället har jag två stycken. Jag har en blandras valp... 2 3
Svar
54
· Visningar
10 125
Senast: Dino2018
·
Hundavel & Ras Vilken hundras alt. rasgrupp skulle du inte kunna tänka dig skaffa, även om det vore den enda rasen/gruppen på jorden. Motivera gärna... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 273
Senast: arna
·
Hundhälsa Hej! Jag har alltid gett mina vovvar föda ur det dyrare spannmålsfria sortimentet, både gällande torrfoder och färskfoder. Idag råkade...
Svar
14
· Visningar
2 801
Senast: farin
·
Övr. Hund Hej! Jag kommer snart få hem en liten miniaussie-kille och söker lite tips och trix inför den första tiden! Jag hoppas någon kan komma... 2
Svar
21
· Visningar
3 835
Hundhälsa Vår lhasa apso matvägrar i perioder och då vägrar hon verkligen. Såvida man inte lägger i tex korv, då äter hon korven men inget annat...
Svar
14
· Visningar
2 962
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Känner att jag behöver få ur mig lite... Kom nys hem från affären, när jag kommer upp på parkeringen så ser jag hur en man från...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Sagohöst
·
Övr. Hund Visserligen gulligt men det krävs väl mer än så för att tävla i Freestyle eller heelwork to music?
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka