Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Såg en jättesöt hund idag på bussen (:love:), som jag tyvärr inte gick fram till ägaren och frågade vad det var :( Kära hundexperter...
Svar
10
· Visningar
1 589
Senast: Takire
·
Övr. Hund Billig Tectake bur, vad tror ni om dom? Verkar populär och är billiga. Ser ut att vara väldigt mjuk och osäker. Tänkte också på en...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Egonson_
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en 17 veckors blandras valp som har svensk-dansk gårdshund, Yorkshire terrier och bostonterrier i sig. Han är VÄLDIGT... 2
Svar
20
· Visningar
11 109
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Vi började prata om hund och kastrering på jobb häromdagen. Min kollega menade på att för att slippa livmoderinflammation kastrerar hon...
Svar
5
· Visningar
1 281
·
J
Övr. Hund Jag behöver skriva av mig och få hjälp att tänka och startar därför min första tråd på detta forum. Förra vintern tog jag och min man... 2
Svar
23
· Visningar
9 890
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras En fundering. Jag trodde att indexet kom till för att man skulle lyfta blicken från enbart individen till mer runtliggande faktorer så...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Vi har ju en tråd för hundförarbyxor och jag känner att vi - åtminstone jag :D - behöver en liknande för hundförarjackor. Jag behöver... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 879
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Bruce har fått ett ökat intresse för att slicka sig i baken det senaste månaderna (2 kanske). Inte så att han är manisk, men någon gång...
Svar
6
· Visningar
2 526
·
Hundhälsa Vi har hämtat hem en hane på ett och ett halvt sen en vecka tillbaka på prov (intalar jag mig själv samtidigt som jag vet att han kommer...
Svar
15
· Visningar
2 547
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Hej jag har varit hos ventrinär med Zimba men inte fått någon bukt på hans besvär .Hanfick en pencelin kur men det gick inte bort tänkte...
Svar
7
· Visningar
2 867
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ser ditt baksäte i bilen ut som mitt, en kombo av spårutrustning, stallgång, foderkammare och appellplan? Jag har därför funderat på att...
Svar
14
· Visningar
2 213
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Blev kanske lite oklar rubrik där. Går jag själv eller med kompisar är Ruben alltid så himla chill. Vid hundmöten kan han titta men...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag är hundvakt emellanåt åt en liten blandrashund som har en matbeteende jag aldrig sett hos andra hundar. När jag serverat henne sitt...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa (Jag ska ringa veterinären efter helgen ((är borta t.om. söndag...)) men ville ändå höra här efter ev erfarenheter...) Min Beauceron... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 525
Senast: nilie
·
Övr. Hund Ni som har haft väldigt energiska valpar som har svårt att koppla av och vara passiva. Hur har ni tränat passivitet? Är det bra, enligt... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 323
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Lite utbrutet från min snoppdropp-tråd. Gammelhunden, 12 år, har ju konstaterat en rejält förstorad prostata (fastän han är kastrerad...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 280
Senast: snorp
·
Hundträning Hej alla! Ny här på forumet Har haft schäfer som jag tränat o tävlat med i 40 år. Dessvärre otur som ingen annan med att få avliva mina...
Svar
12
· Visningar
1 827
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Such, det har varit två tunga veckor här på hundfronten... :cry: Jag upplever att Frank har blivit så konstig den senaste månaden och... 2
Svar
28
· Visningar
3 474
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag har en hund på prov, han är i dagsläget 16 mån. Har haft honom nu ca 4 v och har fått veta att han ylar till och från under dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31