Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
30
· Visningar
3 012
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
14 476
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Sitter här och funderar på nattkröken vad hundägare här inne jobbar med? Hur har ni löst det praktiskt med jobb och hundägande? Själv... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 667
Senast: Wittman
·
Övr. Hund Detta är en något "flummig" tråd:angel:. Jag har alltså inget tydligt mål annat än att det kan vara intressant att höra andras tankar...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: Preussen
·
Övr. Hund Ja, som rubriken frågar, vad krävs för att era hundar ska bli trötta och lyckliga? Inte bara "nöjd med dagen" och vilar i väntan på att... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 618
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag fick preciiiis veta att morsans sambo har en gopro-kamera som jag kan få låna för att ha på hundarna och låta dem filma :idea: :D...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Vilka är era bästa tips för att få en hund att öka i vikt? Mer mat är ju givet, men om den inte äter mer än absolut nödvändigt? 2
Svar
39
· Visningar
3 208
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Förut när vi var ute och gick mötte vi en tjej med en stor hund, möjligen en Akita. Den var totalt rabiat, skällde, högg efter hennes... 2
Svar
23
· Visningar
3 503
Senast: tolksele
·
Hundavel & Ras Hej! Har vi några ägare till staffe här? Det är en av mina drömraser och vill sååå gärna veta mer om dessa gullegrisar. Lite frågor. -...
Svar
13
· Visningar
4 369
Hundavel & Ras Halloj! Är inne på att skaffa Rhodesian Ridgeback, eller rättaresagt har jag bestämt mig! Men har dock inte bestämt om jag ska ha en... 2
Svar
26
· Visningar
5 625
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Härom dagen hamnade jag i en intressant diskussion med @Åsa_A om en viss ras är enkel eller inte. Men det beror såklart på vad man... 2
Svar
22
· Visningar
2 416
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Min gamla tik har en öroninflammation som vi inte får bukt med. I förrgår var hon hos veterinären och fick örat ordentligt rengjort...
Svar
0
· Visningar
564
Senast: soom
·
Övr. Hund Vad är egentligen en rimlig höjd och konstruktion på staket för att hålla en schäfer på tomten? Behöver hägna in framsidan så att vi kan...
Svar
11
· Visningar
2 960
Senast: leia
·
Övr. Hund Min tikvalp kommer inom några månader löpa för första gången, och jag funderar på vilket tikskydd jag ska köpa. Jag har för mig att...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Finns säkert någon gammal tråd men... Jag har börjat springa med hundarna några gånger i veckan. Och tänker att det hade varit bättre...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: lambero
·
Hundhälsa Som om det inte räckte med muskelinflammation har stackars Bentley drabbats av ett klobrott. :( Jag vet inte exakt vad som hände men...
Svar
11
· Visningar
2 498
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Rörelseglädjen i dem smittar verkligen, det är så härligt att se dem sträcka ut tillsammans så det dundrar i marken!
Svar
5
· Visningar
954
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 758
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har lyckats med bedriften att få ett socialt nätverksdrev. En hundägare som la upp på fejjan en film på sin valp, när det jagade...
Svar
15
· Visningar
3 945
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Det här med rasval alltså... Helt omöjligt, mina krav skiljer sig från vecka till vecka även om de i grunden liknar varandra ganska... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 487
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka