Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 654
Övr. Hund Men alltså seriöst är det ens lagligt att skriva så här? Att skriva att djuret blir lydig av detta menar jag. Och fundering nr 2-... 2
Svar
31
· Visningar
3 365
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Nu har jag fått hem mitt nytillskott, en 8 v gammal collie-tik:love:. Hittills verkar hon framåt, positiv, temperamentsfull och...
Svar
13
· Visningar
1 564
Hundavel & Ras Hej där! Nu vill jag hitta min framtida kompis. Någon som vill följa med mig på mina skogspromenader och som vill njuta av mys i... 2
Svar
25
· Visningar
3 475
Senast: Pmax
·
Hundhälsa Har en hund som rapar väldigt ofta. Vad kan det bero på?
Svar
2
· Visningar
5 550
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Min goldentik har sedan ett par veckor medicinerats för gastrit. Gissningsvis triggat av flytt, mänskligt nytillskott i familjen och...
Svar
13
· Visningar
2 530
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 178
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Jag minns en diskussion för rätt längesedan om en påhittad hundras som var extremt photoshopad. Någon som minns tråden eller namnet på...
Svar
10
· Visningar
1 376
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag ser inte mig själv som en tävlingsmänniska men jag blir sjukt stolt när jag och min hund kan "bevisa" vilket fint team vi är. Jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 943
Senast: linnsan
·
Hundhälsa En närstående till mig har en Powder Puff som är runt 5 år och aldrig haft hälsoproblem. Nu har den fått någon magåkomma där...
Svar
7
· Visningar
1 502
Senast: Fille
·
Hundhälsa Jag har en hund på 10 kg och en på ca 25 (lite svårt att få honom på vågen nu...). Det finns ju torrfoder anpassade för små, medelstora...
Svar
10
· Visningar
863
Övr. Hund De livesänder på facebook från norska mästerskapen i bruk av gjeterhund, med poäng upp på skärmen och tydligt vilket ekipage som går...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite goda råd ang flyga med hund. Har en liten Malteser som är tillfälligt placerad hos mig då ägaren flyttat till...
Svar
12
· Visningar
3 465
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vad har ni och vad tycker ni om det? Jag behöver investera i ett bättre än det jag har (billigt utan märke jag köpte för att prova om... 2
Svar
22
· Visningar
3 052
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
28
· Visningar
3 247
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min gamling är drygt 12, schäfer/labrador. Han är pigg och glad men kan halta till ibland, springer inte upp för trappan längre utan går...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: Iamia
·
Hundavel & Ras Vi vinthundsägare är ju lite världsbäst som lyckas skriva så otroligt mycket underbart strunt om våra vackra fyrbeningar :D Nu har... 98 99 100
Svar
1 982
· Visningar
215 810
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har själv ingen hund men har hästar och bor på landet. Här finns en klunga hus och många har hästar. I ett av husen bor ett par med... 2
Svar
22
· Visningar
3 289
Senast: avslutat medlemskap
·
Hundhälsa Tänkte om någon kunnig människa här inne har någon idé, blir det inte bättre får vi såklart ta ett besök till veterinären. Natten mot...
Svar
14
· Visningar
2 394
Senast: Viva
·
Övr. Hund Antagligen fel ställe att fråga men lite inspirerad av liknande tråd på hästsidan. Personligen känns det sällan som att jag väljer bort... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 968
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka