Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag ar -inget- fan av crates. Inget fan av linade hundar heller. Eller hundgardar (las: SMA hundgardar) Eller hundar som strosar...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag har försäkrat min hund i ag**a med veterinärvård 25000kr. Nu har hon haft en skada och plötsligt är vi nu nästan uppe i detta...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Ela
·
Hundhälsa Idag när vi varit ute en stund blev Ruben plötsligt jättehalt, han la sig ner i snön o ville inte gå. Jag ropade in honom i stallet för...
2
Svar
21
· Visningar
6 362
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Någon här som gått den vid Axelsons och kan berätta lite om hur det var? Har anmält mig och ska gå introduktionskursen 22-24januari...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: confetti
·
Hundhälsa min hund började igår visa hälta på ena frambenet, men var i övrigt precis som vanligt,busig, nyfiken, matglad, ska hälsa på alla...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Jag undrar hur hundars värme reglering funkar, jag har en Gd tik som jag aldrig sett frysa, och det borde hon;) Så länge isen inte...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: Eastwick
·
T
Hundhälsa Jag ska skaffa ett till skär till min klippmaskin (Marquant från Jula) och Oster eller Andis ska passa. Vill ha ett skär på minst 9mm...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Låt inte hundarna nosa, bita, bära, äta upp urbrända raketer! Mer än en hund har dött av det, de innehåller tungmetaller, bl Barium. mvh
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Red_Chili
·
H
Hundhälsa Ni som har gett era hundar lugnande odyl för att hålla dom lugna vid nyår. Vad har ni gett när började ni o hur har det fungerat...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: martha
·
Ï
Hundhälsa Vi var ute i skogen och busade idag, och efter en stund såg jag att det blödde från Nikes tass..En klo hade brutits av och det blödde...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur säkert är det egentligen att ge hunden märgben? (typ torkade)? Vet att jag läst att man ska hålla koll på hundarna så det inte...
Svar
8
· Visningar
7 930
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min RR-hane på 4 år har varit kass i magen sen i fredags, blev bättre i söndags sen inatt rasade den igen. Nu i förmiddags bajsade...
2
Svar
28
· Visningar
2 547
Senast: Lona
·
Hundhälsa Vad får de för mat tro? Började fundera på det när jag läste en tråd på seniorforumet.
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 039
Senast: Hannapirat
·
P
Hundhälsa Jag vaknade inatt av att vovven kräktes, inte speciellt ovanligt, han gör det då och då, enligt vet. är det inte ovanligt att hundar gör...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min lilla boxertik på 5 månader är väldigt dålig i magen men hade igår när vi var ute blod i avföringen.... Orolig som ja var ringde...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Jag har en schipperketik som är 6 år. I november räknade jag med att hon skulle börja löpa, hon brukar ha 7 månader mellan löpen. I...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: superstar
·
Hundhälsa När det är så halt ute att hunden inte riktigt vill gå ut eftersom han bara halkar, trots att han har extremt mycket energi och behöver...
2
Svar
20
· Visningar
2 319
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa igår kväll upptäckte jag att det var blött på fåtöljen där minina hade legat. jag kollade igenom henne och upptäckte att hon var lite...
2
Svar
20
· Visningar
14 783
Senast: Boerperd
·
N
Hundhälsa Förra lördagen började våran hund kräkas och det höll i sig till söndag morgon. sen var det lugnt hela dagen. sen kräktes han på måndag...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Nile
·
Hundhälsa Min lilla stackare går och kliar sig här hemma, han har fått rävskabb. Givetvis glömde jag ställa hälften av frågorna jag skulle när...
2
Svar
25
· Visningar
7 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp