Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har fått kennelhosta:cry:. Och det e utan att det e någon hund i närheten som har det(vad jag vet). Jag tycker att det e så...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: Lona
·
M
Hundhälsa Hejsan! Har en blandras hane på 4 år. och nu han har alltid varit lite morrig åt helst killar och folk med utlänsk bakgrund, andra...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har upptäckt att min lilla tax/chi har svårt går och småkissar inne de dagar det har varit kallt ute. Eftersom detta bara händer när...
Svar
5
· Visningar
2 196
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Mina hundar är inte kräsna, och egentligen funkar det mesta på dem, MEN jag vill ju att fodret ska vara optimalt! (Den lilla är det dock...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Min hund är väldigt "svajig" i magen. Hon åt Eukanuba när jag fick henne, men bytte till Standardt i somras nångång, och första tiden...
Svar
15
· Visningar
6 066
Senast: mkh
·
D
Hundhälsa Jag blir snart vansinnig på detta eviga saltande här nere i Skåne. Är ute med hundarna vid 06:00-tiden på morgonen och då är dom redan...
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: Fragile
·
I
Hundhälsa Hjälp mig lite nu :) Vår jycke är kvalsterallergisk och vi har fått slänga hennes säng, det var nog det mest kvalsteralstrande i hela...
Svar
13
· Visningar
2 351
Hundhälsa Vi har precis fått hem våran nykastrerad hund. Ett större ingrepp då han bara hade ena kulan nere och andra uppe i buken. Operationen...
2
Svar
22
· Visningar
13 136
Senast: Saeta
·
Hundhälsa Gamalinolensyra (GLA) ska ju tydligen vara /bevisat?/ bra för hudproblem. Har sett det i flera naturläkemedel avsedda för människa. Hur...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Hur är det nu med ris egentligen? Är det bara bukfylla för hundar? Dvs passerar det bara magen som bukfylla utan att tas upp av kroppen...
2
Svar
26
· Visningar
27 539
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Jag träffade en kvinna som berättade att hennes hund "mjällat" en längre tid. Veterinärer har skyllt på fodret men foderbyte gav inget...
Svar
2
· Visningar
4 872
G
Hundhälsa Så, vad är er bästa tassalva? Någon salva av speciellt märke? Någon huskur? :p När man bor i stan blir det ju mycket asfalt att gå...
Svar
12
· Visningar
10 851
Senast: Zenith
·
Hundhälsa Sambon kom hem ifrån jobbet inatt, tog ut hunden som vanligt. Hunden springer lös och leker i snön, stoppar ner huvudet i snön och...
Svar
14
· Visningar
11 967
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Jo, det VAR tonsillit han hade (har!), Beauceronkillen min. Första veterinären snabbkikade honom i halsen, såg inget och så var det inge...
Svar
10
· Visningar
11 557
Senast: Zantha
·
W
Hundhälsa Jag och min pojkvän har haft en långhårig schäfer tik på prov i en månad och beslutat att vi ska behålla henne. Hon är en jätte trevlig...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Wiiee
·
Hundhälsa Och det gjorde jag idag när Loka börjad kissa blod!! Fick fippla fram nåt journummer till Distriktarna som egentligen inte har...
Svar
9
· Visningar
4 196
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Det cirkulerar en hel del kennelhosta hos hundar i min vänskapskrets, och nu ska jag snart åka hem till mina föräldrar där det finns två...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Kivina
·
Hundhälsa min dvärgpinscher på 9 månader har börjat bajsa jättemycket! säkert 4-5 gånger om dagen, är de normalt? och hon gör de inomhus med! tips...
Svar
9
· Visningar
15 546
Senast: hundar
·
Hundhälsa alldeles för en stund sedan såg jag en märklig utbuktning utanpå revbenen på min rottistjej. Svårt att bedöma var det är för nåt men...
Svar
7
· Visningar
11 903
Senast: Laa
·
Hundhälsa Hej! Jag har tidigare postat trådar om min svärmors lilla problemhund. Det största problemet är väl i grunden att han dominerar...
Svar
9
· Visningar
2 157
Senast: Sirocco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp