Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hoppas ni kan hjälpa mig snabbt med det här. Pojkvännen är iväg och jagar, och jag passar hans GD under tiden. Han åkte iväg tidigt...
Svar
14
· Visningar
3 443
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag går rakt på sak. När jag till exempel ska putta lite på hunden när han sover (han sover gärna i en stol och han tappar totalt...
Svar
18
· Visningar
3 243
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av grå starr hos hund? Eller kanske länktips? Jag har försökt googla men hittar inte så mycket, tyvärr...
Svar
1
· Visningar
1 097
L
Hundhälsa Inspirerad av "Tysolinas" tråd om trimmer. Jag har en hund ,som jag pga en alldeles för tjock päls,samt dammallergi,brukar lämnas in...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Swat
·
T
Hundhälsa Jag ska köpa en hundtrimmer och har hört olika vesioner hur man klipper sin hund med denna. Medhårs eller mothårs?
Svar
16
· Visningar
18 202
Senast: Doneloge
·
Hundhälsa Någon som har en idé? Min snart 3-åriga tik har, vad det verkar, ont i ryggen på något sätt. Märkte det idag när hon pep till när hon...
Svar
8
· Visningar
8 876
Hundhälsa Så sa veterinären till mig. Min hund har fått tillbaka sin jävla inflammation runt ögonen! Han slutade äta medicin för det sista...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: RIA
·
G
Hundhälsa Arwen har kliat upp en eksemsår på halsen, precis under hakan. Tidigare har det bara varit lite rött men de senaste dagarna har det...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
22 958
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Vad vet ni om det? Jag har försökt googla men hittar inte så värst mycket information..
Svar
9
· Visningar
15 192
Hundhälsa Hej! Var till vet igår och det är troligtvis foderallergi min Zorro har. :( Har klåda, pälsavfall, öroninflammation mm som han...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Fan det som inte får hända har hänt! Jag tappade hästen igår och hon mullrade över min Jack Russel. Från skadan hände till vi var på...
2
Svar
30
· Visningar
2 911
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Nu har min vovve börjat på hundsim:) Han fick diagnosen artros i vänster armbåge för två veckor sedan.Det var väldigt väldigt lite.Han...
Svar
3
· Visningar
1 702
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Blev rekommenderad ett hundfoder från Kanada till min vovve som jag funderar på att testa.Han äter nu Specific Weight reduction för att...
Svar
10
· Visningar
2 106
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Nu ikväll när jag varit ute med hunden så var han väldigt röd mellan sina tramdynor. Så jag börjar fundera på om man kunde ha skor på...
Svar
3
· Visningar
1 886
Senast: Kira2002
·
Hundhälsa Idag blev dottern och hennes killes hund,en wachtel lite för närgången på jakten.. Svansen blev krossad,veterinärbesök och operation,så...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hörselkåpor för hundar! Har någon testat??? Det kanske hade varit en lösning till nyår för att det ska bli lite lugnare för hunden.
Svar
7
· Visningar
5 131
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Både julklapp och lösning för de som har juckande hanhundar överallt. Vad sägs? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6233518.ab
Svar
1
· Visningar
628
Senast: ginnies
·
Hundhälsa Av ren nyfikenhet skulle jag vilja se vad just NI tror/anser att dessa bilder ska ha för gradering... Andra får också gärna lägga upp...
Svar
15
· Visningar
2 940
Senast: Hast-hund
·
Hundhälsa Har en liten Chihuahua som har ont i tassarna fast de är varken svullna, röda el varmare än normalt. Det syns när vi är ute o går att...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: JessicaM
·
Hundhälsa Jag har en RR-hane på snart 4 år som bröt nacken som valp. Han har återhämtat sig otroligt och har varit utan smärtstillande de senaste...
Svar
16
· Visningar
1 681
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp