Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hörde idag en diskussion på engelska om ett ämne som kan lindra atopiska hudproblem/allergi hos hund, tyckte att han sa något typ...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Skruttan är hemma är snorig och nyser som en galning, men verkar pigg för övrigt. Kan det vara en vanlig förkylning? Verkar som att...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Hjalti
·
H
Hundhälsa Min hund fick genomskinliga flytningar från underlivet, ser ut som genomskinligt snor typ. Åkte direkt till vet där de bad mig gå ut och...
Svar
16
· Visningar
31 609
Senast: tott
·
Hundhälsa Är lite sugen på att ge min hund färskfoder. Har tittat på Priima och Klass och önskar nu lite objektiva åsikter och erfarenheter...
2
Svar
22
· Visningar
2 435
Senast: Missel
·
M
Hundhälsa Jag har börjat inse att min hund inte längre är någon unghund, utan faktiskt fyller 11 nästa år. Hoppas dock att han får vara kvar länge...
2
Svar
34
· Visningar
7 109
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Törs jag ge Plaque off till allergisk hund? Hon har ju både en foderallergi och en kvalsterallergi. Finns det något i det som skulle...
Svar
4
· Visningar
1 578
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Idag var vi inne en sväng med veterinären med Focus. Jag har misstänkt att allt inte stått helt rätt till. Först hans smackande, slicka...
Svar
12
· Visningar
54 168
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Någon annan som har testat eller bara har läst på hemsidan? Köpte några säckar av en kompis som är uppfödare och har nu testat i...
Svar
11
· Visningar
3 873
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Min tik på två och ett halvt år har sista tiden börjat att hosta, värst är det på nätterna. Det är ofta enstaka "torra" hostningar...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: Ela
·
L
Hundhälsa Ja,det är vad jag fått lära mig.Hunden är ett rovdjur(köttätare),men också en allätare.Detta får mig att börja fundera i fodrets banor...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 395
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Kom hem för en liten stund sen och hunden låter jättekonstigt :confused: Han låter som en blandning mellan att ha fått en tupp i...
2
Svar
22
· Visningar
6 406
Senast: bettan200
·
Hundhälsa Hur har ni löst tillsynen av eran hund när ni arbetar? Vi har ett problem och det är att vår hundvakt hoppat av. Både jag och sambon har...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Min Rottweiler hane på fyra år haltade för ca fyra veckor sedan på ena frambenet.En "stel" hälta som var allra värst när han sovit ett...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
22 801
Senast: Luxus
·
D
Hundhälsa Hejsan! :D Jag har en sheltietik på 2 år, som väger 14kg. Det är något mycket; "Den ideala mankhöjden hos shetland sheepdog ska vara...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 794
L
Hundhälsa Vi gav vår valp fiskbullar (uppblandat med ris och fil) i några dagar i samband med att hon hade diarré. Detta ledde till att hennes...
Svar
10
· Visningar
4 649
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Jag har en jack russell på 4 år, han är en typiskt terrier. När han sover så skall ingen röra honom, då morrar han, mot mig, mot...
Svar
15
· Visningar
12 839
Senast: TinyWiny
·
N
Hundhälsa Jag och min pojkvän ska få hem en liten hundvalp nästa vecka, och tänkte på en grej (eftersom hundens välmående är viktigast!) Jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 685
Senast: Bebben
·
V
Hundhälsa Vår valp passar på att bo på hos bagarmossen i helgen för sin diaree och får lite dropp. Trist, dels för lilla våfflan som man håller på...
2
Svar
33
· Visningar
2 987
Senast: villi
·
T
Hundhälsa Hej på er! är alldeles ny här, har dock besökt erat forum många många gånger. Tänkte dra en snabb presentation innan jag kommer till...
Svar
8
· Visningar
1 370
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är hundvakt till min grannes hund (hon är alkis, supit konstant ca 3 veckor och knappt brytt sig om sina djur) då hon är inlagd på...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp