Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kan man ge vanliga Omega-3 kapslar till hund?
Svar
2
· Visningar
940
Senast: peace
·
Hundhälsa Nu har hon lyckats igen.. Nån som vill ha en jättesöt hund? Absolut ingen problemhund! Bortskänkes pga allergi........... :grin: Nä...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Igår vaccinerades min nu 2-åriga Dvärgschnauzer hane och i natt så började han må dåligt och spydde flera gånger. Även under dagen idag...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Jenka
·
G
Hundhälsa Jag har tänkt på det här rätt länge, och nu igen när jag läser tråden om vad en "bra" hund egentligen är. Det finns många åsikter om...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
15 711
Senast: Disen
·
S
Hundhälsa Några bekanta till min mamma har en sheltie-hane, vet ej hur gammal han är men runt 12 år skulle jag tro. Nu har han haft exemliknande...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: soffii
·
Hundhälsa Min okastrerade hanhund har ibland konstiga kulor vid snoppen, alltså inte de kulorna som ska vara där bak ;) På sidan ca 7 cm bak...
Svar
1
· Visningar
4 142
M
Hundhälsa Någon som vet? Han har även ett par kala fläckar under öronen.
Svar
11
· Visningar
1 373
Senast: MorningGlory
·
Hundhälsa Hur snabbt kan en trumhinna spricka egentligen? Eller, ja, det sker väl fort, men efter hur lång tid med symptom? Min stora valp var...
Svar
4
· Visningar
6 697
Senast: vivendi
·
J
Hundhälsa Vår 9månaders Lhasa Apso har rätt nyss blivit könsmogen. Vi har ägt honom i ca en månad lite drygt och nu har han börjat "jucka" på vår...
2
Svar
33
· Visningar
8 545
Senast: Java87
·
B
Hundhälsa utslag på mage tass ben. ser ut som sårskorpor mörka upphöjda hårda.Olika i storlek verkar inte göra ont.
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Är det någon idé att ge hundarna hela älgben/rådjursben att tugga på eller kommer de bara spy upp en massa päls? :p Jag har nämligen...
Svar
9
· Visningar
2 732
Senast: Hast-hund
·
Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till mina damer eftersom de nu äter "nästan ingenting" men ändå är bra i hullet. Framförallt Wahidah blir...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har haft Magnussons meat&bisquit work till hundarna och de fungerar bra på det. Nu fundrerar jag på att prova och ev byta till deras...
Svar
3
· Visningar
769
Hundhälsa Bakom min stol ligger R och han är inte så glad på sin matte. När man har ont i magen så är det inte kul att bli ivägdragen i bil och få...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag borstar tänderna en gång om dagen på min lilla papillon. Han har tidigare haft tandsten återkommande gånger så veterinären säger att...
2
Svar
20
· Visningar
2 151
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Nu går vovvsan på cortison varannan dag tills vaccinet kommer och vi har börjat ge det. Försökte mig läsa till biverkningar med det...
Svar
10
· Visningar
2 437
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Med risk för att bli hängd... Varför får alla på detta forum panik när man säger att man lämnar hunden i bilen när man går in och...
Svar
16
· Visningar
1 637
Senast: vallhund
·
Hundhälsa sambons hund har blivit riktigt dålig. de små benen vill inte lyda längre och han verkar inte alls må bra, så han kommer att tas bort...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 497
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa :crazy: Me no like... Hur högt upp i landet törs man gissa att dessa sprider sig...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Pudlan
·
  • Låst
Hundhälsa efter att ha förlorat den första :crazy:? http://www.barometern.se/nyheter/hultsfred/tre-hundar-tagdodade-pa-ett-ar(1578951).gm
Svar
1
· Visningar
727
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp