Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Detta kanske har varit uppe här innan, men alltså... Alla dessa hundar som säljs på Blocket, vart tar dom vägen? Finns det verkligen...
Svar
8
· Visningar
2 952
Övr. Hund Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Är det fler bukefalister som ska ställa på Stora Stockholm? Jag ska ställa rottis-tik i öppen klass. Blir första gången vi provar där...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Sandra78
·
G
Övr. Hund När Selma skulle få sin mat idag vid 18.30 upptäckte jag att hon haltade lite. Hon hade legat och sovit länge så jag tänkte att hon...
Svar
11
· Visningar
10 829
Senast: Royal_Horses
·
Övr. Hund Hundar som låter mycket vid lek med människor, är det hundar som är dominanta eller osäkra på sin roll om ledarskapet? Gäller samma...
Svar
15
· Visningar
6 119
Senast: Malin87
·
Övr. Hund Nu har jag en fråga till er som ställer ut mkt. Jag är sugen på att ställa ut vår valp på den nationella valputställningen i Mjölby...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite tips. Har två nya unga katter i hemmet och försöker vänja min äldre rottishane vid dem. Han är van vid katt...
Svar
11
· Visningar
2 253
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Nu tänker jag inte så mycket på olika klubbars hemsida, utan mer på "persoliga sidor", som tillhör en privatperson eller uppfödare...
Svar
5
· Visningar
1 393
Övr. Hund och undrade vad som stod på. Var synen som mötte mig. För varför skulle man inte kunna slappa lite i badkaret? Även här...
Svar
15
· Visningar
1 739
Senast: Hobnob
·
Övr. Hund Hej! En ny cavaliervalp:love: är på väg in i familjen, och jag försöker lista ut ett sött namn till honom! Han är trefärgad (vit...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Vi har dragit ihop ett gäng i byn som träffas en gång i veckan för att lydnadsträna tillsammans med våra hundar. Alla möjlig raser och...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Raderad medlem 19815
·
W
Övr. Hund Från första dagen på vår lydnadskurs har jag inte alls vart nöjd med vår kursledare, och nu har jag fått höra många fler som tycker...
Svar
18
· Visningar
1 856
Övr. Hund Vad tycker ni är "nödvändigt" att införskaffa i samband med valpköp? (För att ingen ska förfasa sig över frågan är jag hundvan, men...
Svar
15
· Visningar
5 628
Övr. Hund Vad har hundfolket för bilar? Vi kommer behöva en ny bil inom ett år eftersom V70n börjar skralta ihop. Har en till bil men det är en...
2
Svar
24
· Visningar
4 571
Senast: ldmedett
·
H
Övr. Hund Behöver tips på vad man kan fylla urätna märgben med. Går det att frysa om fäskfoder o fylla det med? Borde ju gå då de äter all lustig...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: liljekonvall
·
S
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om oss som nyligen hämtat hem valp! Kul att diskutera alla roliga och mindre roliga incidenter som händer under...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
30 931
Senast: Miss Sixty
·
Övr. Hund Vår tik ligger ofta och biter/gnager på sina tassar, oftast går det i perioder vilken tass hon "koncentrerar sig" på. Hon är alldeles...
Svar
15
· Visningar
14 315
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad har ni för reflextäcken till era små hundar? Jag hittade ett jättebra reflextäcke i minsta storleken på en jaktaffär i Stockholm...
Svar
10
· Visningar
3 076
Övr. Hund Har inte stött på problemet riktigt än, men känner att det kommer att blomstra upp när som helst. Jag har börjat hjälpa min mamma med...
Svar
18
· Visningar
1 365
Senast: hundar
·
Övr. Hund Nu är det så att tjejen har fyllt 1 år. Tiden går så fort. 20/10,2009 Hipp hip hurra En mycket trevlig dam , Lätt och är lätt lärd på...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp