Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet att det är fler här inne som precis fått hem sin valp eller som nu innan jul hämtar sin valp. Vi alla ( de flesta ? ) missar ju...
2
Svar
27
· Visningar
9 576
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig...
2
Svar
22
· Visningar
3 773
Senast: escodobe
·
Övr. Hund ....att släppa ihop 2 hundar som morrar åt varann? Såhär är det: De som äger stallet där jag har kusen har en liten hund som får...
Svar
8
· Visningar
1 345
Övr. Hund Min hund är lugn o stabil i vanliga fall, men när man tar fram SodaStreamern o ska göra kolsyrat vatten så blir hon helt tokig. Skäller...
Svar
2
· Visningar
1 251
Övr. Hund http://www.barometern.se/nyheter/hultsfred/tre-hundar-tagdodade-pa-ett-ar%281578951%29.gm Att jakthundar kan råka ut för tåg är en sak...
2
Svar
24
· Visningar
2 291
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar. Mer än...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: escodobe
·
G
Övr. Hund Har varit med om en händelse ikväll och är nu smått chockad pga tankar om hur det hade kunna gått. Nu gick det ju bra, men tankarna...
Svar
18
· Visningar
1 864
Övr. Hund Jag är mållös - nu har jag mött tre personer de senaste veckorna (en vuxen man som "alltid haft hund", en vuxen kvinna samt ett 9årigt...
2
Svar
31
· Visningar
8 444
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Är det nån här som har nåt förslag på en leksak som är liten nog att ha i fickan, tålig nog till att kampa med och som piper? Ska ha...
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: paradox
·
H
Övr. Hund Våran labbe på 11,5 år har nu under en tid andats konstigt. Det låter väldigt ansträngt och tungt när han blir till sig och när han...
Svar
5
· Visningar
2 817
Senast: ripabbe
·
Övr. Hund Tio månader har gått sen jag hämtade min lilla gurka, så idag fyller han alltså ett år. Hur det nu kunde gå så fort vet jag inte, men...
Svar
12
· Visningar
1 274
H
Övr. Hund Tänkte sy reflex västar till hundarna (typ utseende tjänstetecken ) Men vill ha tag i flouriserande tyg i neongult eller orange. VART...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Pudlan
·
W
Övr. Hund Har ju flyttar in till stan nu och har då ca 15min gåväg till affären. Har en hund som inte varit bunden så många gånger i livet och ena...
2
Svar
38
· Visningar
2 941
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag har en dvärgpudel på 2 år, som är lite skällig av sig, endast när det ringer på dörren/någon kommer in. Jag har läst de trådar jag...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag måste bara få visa bilder på min nya hund Elvis! Efter mycket velande fram och tillbaka så kom han äntligen hem till oss igår. Allt...
Svar
13
· Visningar
1 281
Senast: Rie
·
Övr. Hund Ja, skor hit och skor dit, men jag har insett att jag behöver vettiga skor när jag är ute och traskar i skogen med damerna. Någonting...
Svar
19
· Visningar
2 265
Senast: Buongusto
·
Övr. Hund Jahapp. Så har man varit på utställning och fått två kritiklappar skrivna på tyska. Jag kan inte ett ord tyska! Inte heller är jag säker...
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: Hast-hund
·
Övr. Hund Jag har två hundar, en Rottis och en GD, jag vill lära dom att spåra upp hästskor:laugh: Med fem hektar hagar och två hästar varav en...
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Nu är jag hur lycklig som helst. Vid mina fötter ligger världens klokaste, vackraste och mest underbara schäfer som finns. Kan berätta...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Disen
·
Övr. Hund Titta vilken cool räddningshund! :laugh: http://imgur.com/FYrNd.gif
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp