Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Äger en 10 månaders boxer hane , underbar i psyket :laugh: MEN nu har jag fått ett stort problem som jag är själv har fått fram, är...
Svar
18
· Visningar
1 713
Senast: Anneli
·
Övr. Hund Ville bara visa hur rolig en liten "olycka" mellan Jack Russel och Chihuahua kan se ut :love: Jag är väl inte den som förespråkar...
Svar
12
· Visningar
1 059
Övr. Hund Jag har en dvärgpudel på 9 år, jätte go kille som är väldigt lätthanterlig osv.. Nu är det så att jag ska till USA i september i ett...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag ska på semester inom en snar framtid och tanken är att en kompis till mig ska ha vår hund under denna tid. Jag har hanhund, hon har...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: grusholmen
·
G
Övr. Hund Idag upptäckte Arwen sin mer konstnärliga sida när min sambo drog fram sitt gamla munspel! Himla intressant tyckte hon att den var och...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Vi var ju på utställning på Gotland förra helgen, hade förhoppning om att få ett CK på min lilla skrutt men hade inte väntat mig mycket...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Det här gäller inte mig själv utan jag skriver för en bekants räkning och jag är själv väldigt nyfiken på hur det egentligen ligger...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: LIA
·
Övr. Hund träffade jag på när jag var ut och red. "Kör sakta, 2 valpar i området 150 m" Någon som sett liknande?
Svar
2
· Visningar
768
Övr. Hund En granne (ett hus mellan oss och dem) har hus och ladugård på båda sidor om asfaltsvägen. Vi bor lantligt, det är en gård. Men de är...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: LIA
·
Övr. Hund Hur ska jag göra? Jag har en hund på prov idag och imorn. Jar har träffat han ett par gånger innan och var ganska skeptisk men ville se...
Svar
10
· Visningar
1 478
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Tycker ni det är jätte hemskt? Själv tycker jag inte det om hunden är lugn och trygg i sig själv och får tillräckligt med stimuli när...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 688
Övr. Hund Vi har ju en snart tre årig frallekille (som är helt perfekt för oss). Dock har han lite problem med sig själv (äter inte, sover inte...
Svar
14
· Visningar
1 365
Senast: Nethril
·
Övr. Hund ..utan att den går sönder? Jag tänkte vara lite "rolig" och sysselsätta min hund med att stoppa in godis i en 0,5l pet-flaska, som...
Svar
11
· Visningar
4 509
Senast: Jenka
·
W
Övr. Hund Nu är det bestämt att vi måste flytta. För att göra historien kort så ska vi flytta från vår gård till lägenhet under en period på ca...
2
Svar
24
· Visningar
2 133
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Jag vill ha en bilbur till Sigge! Kruxet (och anledningen till att vi inte har någon) är att vi inte har egen bil (än) så hemma behövs...
Svar
3
· Visningar
657
Övr. Hund Hur introducerar man bäst en katt tillsammans med två vuxna hundar som tidigare inte haft några direkta erfarenheter av katter? Kan...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: Fishli
·
Övr. Hund Hej på er jägare och viltspårare! Går det att få tag i skank såhär års? Jag har tänkt att börja med att spåra Ian nu (eftersök) och...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: eldione
·
Övr. Hund Jag skulle väldigt gärna skaffa mig en liten vovve. Som nybliven student är inte ekonomin så riklig. Undrar därför om ni kan uppskatta...
Svar
15
· Visningar
1 679
Senast: jappisen
·
Övr. Hund För ett tag sedan fick jag hem ett brev från veterinären som opererat Zalas svans. Nu ikväll öppnade jag brevet och hoppades på ett...
Svar
18
· Visningar
1 267
W
Övr. Hund Våran 7månaders tik reagerar så olika vid möten med olika hundar. Vi ihopsläppning med en energisk och nästan som den flyger fram till...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp