Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Titta vad husse kom upp med från tvättstugan för en stund sedan. Min panda och absoluta favoritleksak! Den försvann spårlöst för ett...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Constance
·
Övr. Hund Jag ska införskaffa en hundbur till bilen och behöver tips från er! Mina krav är att det är det ska vara en stabil, tyst och låsbar...
Svar
4
· Visningar
3 619
Senast: ponygirl
·
Övr. Hund Jag har INTE träffat så många GD i mina dagar, men ändå fått uppfattningen att dessa är rätt lugna, godmodiga, relativt lättlärda och...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: jassica
·
Övr. Hund Visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Jag skulle vilja starta en kennel, dock bara i liten skara här hemma, jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 941
Senast: jassica
·
Övr. Hund vi ska flyga till Kiruna i början på aug, för att gå Fjällräven Classic. Hunden ska naturligtvis med:love:. Allt är bokat med flyg och...
2
Svar
21
· Visningar
1 684
Senast: peace
·
Övr. Hund Och jag håller på att längta ihjäl mig! Klockan går såååå långsamt :D Så jag tänkte bara skriva av mig lite och visa upp henne...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: MsLuna
·
M
  • Låst
Övr. Hund Har ni en stabil pitbull köpt från en seriös uppfödare? Vilka? Var? Hemsida? Ska bli en lycklig pitbull ägare (en seriös sådan) och...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
25 981
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Problem i stora lass kan jag lova. Och jag börjar bli tokig nu.. Jag har en väldigt fin hundgård här hemma som mina kära vovvar...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ett litet problem hemma som jag skulle behöva lite hjälp och tips med. Vi har två hundar hemma en liten blandras(4kg) och har...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Mish
·
Övr. Hund Hur går man tillväga när man vill ha tillbaka del av anmälningsavgiften till utställning pga domarändring? Kommer inte kuna ställa min...
Svar
1
· Visningar
703
Övr. Hund Hej! Jag är stolt ägare till en liten griffontjej på 10 månader. Perfekt ras som "första-hund" för min del, då de, eller iaf hon, är...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Laa
·
Övr. Hund Är sådant här en lagligt?? :eek: Det är tydligen väldigt populärt i Kina :crazy:
2 3
Svar
44
· Visningar
4 653
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet idag låg en lapp innanför dörren från en av mina grannar. Det står på norska men jag har lyckats uttyda...
Svar
16
· Visningar
2 525
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Idag for vi ner till collieklubbens utställning i Oskarshamn. Vi såg fram emot en solig dag med en massa hundar av olika raser o typer...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: antiloop8
·
E
Övr. Hund Har fått en förfrågan om att klippa en dvärgschnauzer. Har artigt men bestämt tackat nej....det hjälper inte. :) Normalt sett så har...
Svar
16
· Visningar
6 694
Övr. Hund Hur borde en sådan rimligen kunna vara i temperamentet ? Tror den kräver extremt mycket ? Enligt uppgift vallar inte BC-föräldern.
2 3
Svar
50
· Visningar
6 063
Senast: lynxlady
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att köpa grindar till min bil, en Volvo V70. Valet står mellan Mims variogate och Volvos egna originalgrindar...
Svar
2
· Visningar
1 314
Senast: Berin
·
Övr. Hund Min 2 åriga tik blev för ca 2 månader sen biten av en annan hund och har nu blivit osäker på andra hundar. Hon har alltid varit jätte...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund TACK jättesnälla farbror. Tusen tack. Det här var den BÄSTA födseldagspresenten på hela dagen, och det säger jag inte bara för att jag...
Svar
15
· Visningar
1 245
Senast: Rie
·
I
Övr. Hund Dagen började med att unghunden bröt upp sin stiftade tå, ny operation och bandage att lägga om i dryga 3 månader.... Senare idag kl...
Svar
2
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp