Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Under rubriken billig dagmatte skriver personen: "En dags passning (inklusive promenader): 450:-" eh, så promenader ingår alltså... 2
Svar
25
· Visningar
3 829
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Ibland känner jag mig som världen mest otursförfölja och sämsta hundägare. Min hund har på tre år; Kapat tassen/benet mitt i tu...
Svar
18
· Visningar
1 995
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Tänkte att vi startar en tråd för oss som är så valpsjuka att vi tappar andan varenda gång vi ser en hund under året, eller när vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 348
Senast: Raven_
·
Hundhälsa ..som jag tagit med hem från stallet. Det finns i ett särskilt rum, där kaninen bor. Hunden är aldrig där, men kan kvalster från höet...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Agria "kunde"/ville som sagt inte direktreglera när vi var hos veterinären. Papper inkl besiktningsprotokoll är inskickade sen ett par...
Svar
10
· Visningar
5 976
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens... 2
Svar
26
· Visningar
6 118
Senast: lundborg
·
A
Övr. Hund Min och sambons blandrastik på 2 år har blivit alldeles hyper på kvällarna. Kvällspromenaden är värst. Då kan hon gå och gnälla och pipa...
Svar
3
· Visningar
1 122
B
Övr. Hund hjesan har en valp på 13 veckor hane bernersennen. nu är de så att han vill bitas hela tiden,rätt som de är så blir han så arg han... 2 3
Svar
44
· Visningar
8 610
Senast: HD
·
L
Hundhälsa Jag undrar om det finns någon som har bra tips på hur man rent praktiskt kan ta urinprov på en hund? Sitter och klurar på hur jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 158
Hundhälsa Vet inte om jag missförstått min kollega men fick igår veta att han hade sin 15-veckors valp i bilen på jobbet. Pga att den inte kan... 2
Svar
20
· Visningar
4 600
Senast: Yrja
·
Hundavel & Ras Är det överhuvud taget lönt att ställa ut om man vet att hunden har ett fel enligt rasstandarden? Eller gör man bort sig totalt...
Svar
19
· Visningar
1 484
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Finns det chans att det visas på någon tv-kanal? Hade ju varit kul & se!:) Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Kakis
·
A
Övr. Hund Känner mig som en så sjukt dålig person nu då jag nämnt för en del människor i min närhet att jag funderar på att försöka hitta ett nytt...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Har ju en liten kvällsfilm när jag tränar inför ettan med Nixon. Lite flummig film, provade lite nya vändningar och så :p Apporten...
Svar
9
· Visningar
853
Övr. Hund Min syster har en supergullig svart cockerspanieltik på 2,5 år. Nu har hon kommit till insikt att hon dessvärre inte har tid med en...
Svar
1
· Visningar
756
Övr. Hund Gap och skrik, tjut och storgråt!!!! åh fy faaaaan vad ont det gör..............:cry::cry::cry::cry::cry::cry: min älskade älskade... 2
Svar
22
· Visningar
2 244
Senast: theresesandberg
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är ny här i hundforumet, eftersom jag inte haft hund tidigare. Men nu äntligen har jag och min familj fått ta hand...
Svar
5
· Visningar
1 653
Senast: H_lena
·
G
Hundavel & Ras Jag har funderat länge och väl på vilken ras som skulle kunna passa mig som förstagångsvalpköpare (har tidigare haft flat, två vuxna...
Svar
15
· Visningar
8 917
Hundavel & Ras Vår blandras tik har två potentiella pappor.. Tydligen hade tiken varit med båda två inom samma vecka som hon blev dräktig så ingen vet... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 136
Senast: ducell
·
Hundavel & Ras Jag funderar lite kring det här med att förlora avelstillstånd, eller vad det heter. Hur fungerar det? Alltså jag har förstått att om...
Svar
6
· Visningar
1 584
Senast: Gurkans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka