Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt katt (och andra funderingar). Varför blir katten (främst min äldsta) så aggro om man tex har börjat med att klia honom på ryggen och...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Det var ett tag sen jag lade ut några bilder på mina kissar på detta forum, tänkte ändra på det nu! Här är bilder jag tog på kissarna...
Svar
9
· Visningar
797
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt För knappt en vecka sedan tog jag över en 10-årig kastrerad hankatt från några bekantas bekanta. För att göra den långa...
Svar
8
· Visningar
3 246
Senast: gylle
·
D
Övr. Katt ni som klipper klorna på era katter, hur ofta gör ni det?
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt farligt för katter :confused: hela köket är fullt eftersom ALLA sveriges svartmyror har flyttat in till mig :crazy: Är det farligt?
Svar
8
· Visningar
10 765
Senast: palle
·
A
Övr. Katt Våra fyra kattbäbisar är verkligen helt galna just nu. Dom har ju sovit hela dan pga värmen, och nu har dom överskottsenergi! :crazy...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: adnamA
·
Övr. Katt på hela ryggen, tror de kan va diesel men kan lika gärna vara något annat, sambon är inte hemma heller han hade vetat de direkt. Vad...
Svar
4
· Visningar
4 027
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Mys på balkongen igen. Satte upp lite provisoriska saker att sova på, vilket Yoga utnyttjade direkt. Hon är så vacker ute, hon får så...
Svar
14
· Visningar
1 026
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt Nu har vi varit och fotograferat det nya lilla underverket,kanske inte den katt jag i första hand skulle välja ( svag för helvita...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Pippi
·
Övr. Katt Nästa vecka ska jag åka bort och kommer att ta med mig katten (innekatt). Frågan är bara hur jag ska transportera honom. Sitter han i...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Sassy
·
P
Övr. Katt Det är katterna Mimmi och Robban, som ligger här och myser......
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Pippi
·
Övr. Katt Ja det är min fråga, kan man ge rå kyckling (filéer=inga ben i) till en katt? Eller kan katten bli sjuk? De äter ju ändå andra fåglar...
Svar
9
· Visningar
23 438
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt nån variant ev sköldpadd? Hon har även TVÅ ålar på ryggen, är det vanligt?
Svar
4
· Visningar
750
Senast: marieka
·
Övr. Katt Under en tid, jag vet inte hur länge, så har det strykit runt en katt på vår tomt. Den har kommit lite till och från och vi har inte...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: palle
·
C
Övr. Katt Har upptäckt att båda mina siameser saknar en eller ett par smågaddar längst fram i munnen!! :eek: Kan det bero på avsaknad av ngn...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: corona
·
Övr. Katt Min katt är faktiskt lite rolig, helt bakom flötet ibland. Hon skulle absolut aldrig klara sig ute (och nu behöver hon ju inte det när...
Svar
19
· Visningar
1 783
Senast: ocean
·
I
Övr. Katt kan man göra det nu eller är det för varmt? det är en inne katt som bara är ute några timmar på kvällen
Svar
4
· Visningar
808
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Vad skulle ni säga att min katt har för färg och teckning? Har funderat på det länge, så nu tänkte jag se vad ni tycker. Nico
2
Svar
22
· Visningar
1 997
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Behöver lite namnförlag på kissen som ska levereras om 2 veckor, just nu heter han Kailua i stamtavlan men jag kallar honom för Totte...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Cronis
·
Övr. Katt Har lite funderingar på att skaffa katt. Men jag är lite osäker inte på att jag vill ha katt men om jag verkligen kan erbjuda den ett...
Svar
11
· Visningar
5 692
Senast: jojjan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp