Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Vi håller eventuellt på att bli med en katt till! En katt som jag bara har träffat en gång för ca ett år sen och som jag blev...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Maris_
·
Övr. Katt har råkat ut för en elak katt och blivit biten rejält i ryggen. Naturligtvis blev såret infekterat så vi fick åka in akut till en...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: elronne
·
A
Övr. Katt Vi satte oss framför tv´n med var sin pizza och skulle just börja hugga in. Då kommer 7 månaders kattungen i världens busfart och hoppar...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt Är det vanligt att honkatter urinmarkerar? När min kastrerade honkatt är ute gör hon precis som hankatter brukar göra. Går ett varv runt...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: adore
·
Övr. Katt Så på söndag åker vi tillbaka till Chivas, S*Karl Johan's Damien (lila) och testar en gång till. Och om nån undrar och saknar mig lite...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Blir det bra när man sätter in en sån? Eller blir det dragit och kallt på vintern?
Svar
6
· Visningar
3 538
Senast: Grana
·
J
Övr. Katt Min siamespojke har som en "påse" framför det ena bakbenet, vad är det, är det "överskott"? :confused: Kan det ha att göra med att...
Svar
3
· Visningar
1 233
Övr. Katt Här kommer lite bilder på våran kisseunge MirreSnurreSprätt... :love: :love: O dom andra 2 katterna osså... :love: Första dagen hos...
Svar
11
· Visningar
1 244
A
Övr. Katt Jag har precis tagit övere två perserhonor, innekatter, 10 år. Ingen av dem är vaccinerade men det tänkte jag göra. Den ena har dock...
Svar
1
· Visningar
1 831
Senast: Sol
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av det? Jag har länge misstänkt att det itne står rätt till hos min ena missa. Men hur vet man egentligen vad...
Svar
8
· Visningar
4 178
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min kattunge (moder Tuss Diamond (skogis) ) när blir han långhårig?? Han e lite fluffig nu efter attungepälsen, men när blir han...
Svar
2
· Visningar
6 760
Senast: CA
·
Övr. Katt Vad gör man då?Ska dom ha någon speciell mat? Dom är 8 ½ veckor. Behöver tips!!
Svar
5
· Visningar
1 639
Senast: CA
·
B
Övr. Katt Nu har min inneboendes katt börjat riva av tapeterna! :mad: Först ut var hallen. Klöste och bet bort en fläck av den ljusa tapeten. Sen...
Svar
6
· Visningar
1 520
Senast: Chlo
·
Övr. Katt :cry: Vår katt "Bullen" har blivit överkörd!!! :cry:
Svar
4
· Visningar
980
Övr. Katt Hej! Jag har en katta hemma som är av rasen Helig Birma. Men hon är korthårig. Eller inte korthårig, hon har långt hår men det är inte...
Svar
16
· Visningar
5 254
K
Övr. Katt Min honkatt på 5 år har under en tid börjat kräkas upp torrfodret. Hon gör det i perioder. Det kan gå några veckor utan att hon kräks...
Svar
11
· Visningar
2 223
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Huggtass http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge.jpg http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge3.jpg Det är han som ev ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 168
Övr. Katt Ska forsoka fa tid hos vet idag for Lillebill. Han ar den minste i Cleos senaste kull, snart 5 veckor gamla. Jag markte for nagon vecka...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: skuggi
·
M
Övr. Katt Jag har tänkt att skaffa mig en raskatt, tycker det verkar kul att gå på utställningar. Kan katten vara ensam hemma på dagen när jag är...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Dean
·
N
Övr. Katt Ska köpa en ny transportbur till kissen min. Han är ganska hrm bastant och behöver således en ny. Förra gången vi var hos veterinären...
Svar
2
· Visningar
2 330
Senast: Nina83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp