Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hjalp, jag vet inte vad jag ska gora. Jag har 2 katter. En perserkatt 3 ar som vi fick fran Djurskyddsforeningen for 2 1/2 ar sedan och...
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: Ramona
·
A
Övr. Katt Äter era katter konstiga saker de inte borde äta?? Min lilla kisse äter: pop corn (man måste dela dem och bara ge de vita delarna)...
Svar
10
· Visningar
2 362
Senast: Iza
·
P
Övr. Katt Min mammas sambo fick igår en 24-timmars blodtrycksmätnig påkopplad. En vanlig blodtrycksmanchett kopplad till en liten dosa som hängdes...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Iza
·
E
Övr. Katt Min innekatt skall få bebisar(om en månad...)-Kul! Jag har en liten fråga bara, jag har en katt till(inne&ute) när kan man låta denna...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: elronne
·
B
Övr. Katt När jag var ute med min hund alldeles nyligen så följde enkatt bäbis med in.. Jag hann inte ens reagera förrän han sprang in genom...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Övr. Katt Hur ofta kan man egentligen avmaska en katt? :confused: Min ute katt får mask väldigt ofta och det blir en hel del avmaskningar på ett...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: elronne
·
Övr. Katt Nu har hon precis anlänt hos mig :) Hon är helt underbar men märkbart tagen av situationen. Hon är väldigt trött och ligger just nu och...
2
Svar
37
· Visningar
2 904
Senast: Marie_C
·
L
Övr. Katt I går kväll kom han då vår lille katt Viggo. Han verkar vara en orädd liten kille som snabbt fann sej till rätta. Åt mat med en gång...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Kaos
·
Övr. Katt när man måste hitta nya hem till två missar...?? Historien.. Jag tog förra hösten hand om två kattungar som föddes utomhus av en...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Jag har blivit lycklig ägare till en sån där katt som ser precis ut som den i whiskasreklamen - dvs ljust grå randig och bara sådär...
Svar
3
· Visningar
1 308
Senast: Catinca
·
P
Övr. Katt Den här händelsen utspelade sig för ganska många år sedan men sitter för alltid etsad i minnet på oss närvarande. Vi var på SVERAK´s...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Hej allihop! Nu har man helt plötsligt blivit kattägare! :) Jag skulle behöva lite goda råd hur man får en katt att trivas i sitt nya...
Svar
1
· Visningar
2 897
Senast: Kilkenny
·
Övr. Katt Jag har två pensionerade birmadamer, numera kastrerade. Har tidigare tagit några kullar ungar och det suger lite i kattungetarmen igen...
Svar
18
· Visningar
2 577
Senast: pippi27
·
Övr. Katt Såg för någon dag sen en tråd om att någon hade levererat en kattunge som i sitt nya hem lyckats bli jätte bra kompis med den redan där...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: Dean
·
Övr. Katt Hej! Vi tog hem Amiga i söndags. Han och Pixel börjar nu komma överens. De bråkar lite ibland men oftast är de vänner. Vi har tänkt...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Sol
·
Övr. Katt En av mina kompisar fick två kullar kattungar i sommras, men en av ungarna är lite mysko. Den går å vickar på huvudet, inte upp och ner...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Min 2-åriga, kastrerade hankatt har börjat "skvätta" Han har aldrig gjort det innan, men nu har vi haft en liten baby (4-månaders...
Svar
8
· Visningar
3 031
Senast: adore
·
Övr. Katt I sensomras flyttade vi. Vår katt fick då vara inne de första dagarna för att vänja sig vid sitt nya hem. Vi bor på landet och han vill...
Svar
10
· Visningar
1 369
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Hej Vet någon hur man kan får bort kattpiss + lukten från ett par shortchaps i mocka/läder? Har en katt som brukar kuta omkring i...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: Raeman
·
Övr. Katt får en katt imorgon.. och ja.. har ingen låda eller nått sånt alls än. vad behöver jag göra först och främst? (städa..=) det är en...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp