Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kattungarna är födda i april, två hankatter. Ska man kastrera dem redan nu eller är det för tidigt? De skvätter inte inne, men de är...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: Grana
·
X
Övr. Katt ...jag VILL köpa en Brittisk korthårskatt. :love: Om jag nu skulle råka köpa en sådan så skulle jag nog vilja ha en som man kan ställa...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: bananabambi
·
A
Övr. Katt Somnade med ena katten under täcket och vaknade ett par timmar senarare av att katten sitter och ulkar på min mage och tillslut spyr...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: adore
·
T
Övr. Katt Min pojkvän har en katt med maniska klösproblem som resulterar att hon klöser upp stora sår på sig själv samt hudutslag i öronen mm. Hon...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Lydia
·
Z
Övr. Katt katten har fått en ganska stor kal fläck bakom ena örat. den är inte helt kal utan lite "fjunig" nån som vet vad det kan vara? han...
Svar
5
· Visningar
4 693
Senast: chrisse
·
I
Övr. Katt I morse åkte vi akut upp med min lilla katt på 4 år,till strömsholm,vi trodde vi skulle få han med hem,men då jag såg han ligga på...
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: Moffen88
·
Övr. Katt Hej kattmänniskor, mitt första inlägg här. :) Behöver lite hjälp med ovanstående. Aorta trombos, är det något vanligt förekommande på...
Svar
1
· Visningar
5 659
Senast: Stoppard
·
R
Övr. Katt Min syrra har av misstag släppt ut sin ocikatt...o gissa vad som hände? självklart blev den parad. :crazy: så om ett par.tre veckor...
2
Svar
29
· Visningar
2 437
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Har lite svårt att förlika mig med det faktum att den lille ulltussen som brukar ligga i soffan med mig och spinna är en kallblodig...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: kpist
·
Övr. Katt För den som vill se finns för dagen massor av nytagna kort på Vitnos :) En Vitnos som är betydligt tuffare sen de senaste korten och...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: Carita
·
Övr. Katt http://www.mycathatesyou.com/images/alice_110902.jpg
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Frieser
·
S
Övr. Katt Är det ngn som har några bra tips på hur man kan få bort kisslukt från tex en soffa? Har tvättat det som går, men det verkar sitta...
Svar
2
· Visningar
2 047
Senast: Raeman
·
Övr. Katt Jaha, nu har jag för första gången i mitt liv tagit hand om en sommarkatt. Hade hoppats att aldrig få uppleva att ta hand om en liten ...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: hofi
·
Övr. Katt Kolla bara på den här bilden! http://community.webshots.com/photo/92246540/92246833zkLutz Nu har hon börjar följa med på promenaderna...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Comatose
·
B
Övr. Katt Kolla min lilla plutt!! :love: lekfull Visst är han sööööt!? :love: Nirak
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Pyrusan
·
S
Övr. Katt Min katt har blivit skvatt galen Hon har en låda att göra sina behov i . har gjort det sen vi fick hem henne som kattunge. Hon är nu...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: kpist
·
Övr. Katt Hjalp, jag vet inte vad jag ska gora. Jag har 2 katter. En perserkatt 3 ar som vi fick fran Djurskyddsforeningen for 2 1/2 ar sedan och...
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: Ramona
·
A
Övr. Katt Äter era katter konstiga saker de inte borde äta?? Min lilla kisse äter: pop corn (man måste dela dem och bara ge de vita delarna)...
Svar
10
· Visningar
2 350
Senast: Iza
·
P
Övr. Katt Min mammas sambo fick igår en 24-timmars blodtrycksmätnig påkopplad. En vanlig blodtrycksmanchett kopplad till en liten dosa som hängdes...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Iza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Sommarföräldrar 2024
  • Dammigt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp