Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej, jag har en d-ponny. Han kan bli ganska stark när vi hoppar, rider ut och gör bommar men jag vet inte vilket bett vi ska använda...
Svar
0
· Visningar
552
Utrustning Vart tusan köper man vettiga benreflexer numera? Jag har inte köpt på länge och provade ett par nu, och redan efter första ridturen så... 2
Svar
25
· Visningar
2 774
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej! Jag behöver tips på ridleggings som funkar att rida dressyr i samt springa/cykla i till och från stallet. Vad har ni provat?
Svar
6
· Visningar
3 148
Senast: Buck
·
Utrustning försökte söka på sidan men hittade inte. Försöker hitta bra täcke till min häst som passar. Han har ganska bred bog och bred hals. Han... 2
Svar
38
· Visningar
9 543
Utrustning Har häst som både rids och körs och hade velat ha ett reflextäcke som fungerar till både och, och jag tycker bättre om...
Svar
19
· Visningar
2 086
Utrustning Började fundera på detta när jag var ute och åkte bil idag, och såg en urgammal (?) transport (byggd i trä) på en gårdsplan från... 2 3
Svar
59
· Visningar
15 173
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag...
Svar
1
· Visningar
653
Utrustning Jag behöver nya skor, både för ridning och stalljobb. Har haft Blundstone som varit toppen, men de kostar rätt mycket jämfört med många...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: Plantan
·
Utrustning Hejsan, för någon vecka sen hade jag ut sadelutprovare till min lilla skogsmulle. Sadlar som nu passar min lilla breda herre är albion...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: JeaNette__
·
P
Utrustning Dessa säljes som ridstövlar!:eek: Har jag missat något nytt mode eller? Eller är de vanliga inom någon specifik gren?
Svar
9
· Visningar
1 885
Senast: spinxx
·
Utrustning Nyfiken på bettlöst träns.Någon som kan rek något sim inte är svindyrt😉.Hur har ni introducerat det i er ridning?
Svar
6
· Visningar
787
Senast: svea
·
Utrustning Vet att oglivity paddarna är tjockare och att jag alltid kan skaffa en korrektionspadd och ha extra inlägg i den men funderar på om det...
Svar
9
· Visningar
1 713
·
Utrustning Hola allesammans! Äntligen är det dags för hoppsadel, efter ca 1,5 år i dressyrsadel. Vi var ute och kollade och hittade en Roma för ett...
Svar
4
· Visningar
2 346
Senast: spinxx
·
Utrustning Är på jakt efter ett nytt rid/ländtäcke nu till vintern, men känner inte riktigt att jag hittat rätt. Än iaf. Det jag söker hos ett...
Svar
18
· Visningar
2 649
·
Utrustning Hej! Jag har börjat fundera lite på transport. Dock har jag inte världens största budget och behöver därför hjälp. Hittar jag inte... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 292
Senast: Angel
·
Utrustning Eller kanske snarare för smala remmar på tränset. Har köpt nytt pannband där öglorna i ändarna är för stora för remmarna på mitt träns i...
Svar
9
· Visningar
1 699
Senast: Bison
·
Utrustning Min C-ponny har så bred rygg, lite svängd. Problemet är inte att hitta en vid sadel, det finns, men alla sadlar verkar mer eller mindre...
Svar
4
· Visningar
1 088
Utrustning Ni som har ridstövlar med snörning, hur gör ni själva fotdelen bekväm? Jag hade zigzagsnörning först men fick så ont av att ha hälen...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Fairfield bett från Hööks?Det med iron sweet.Hur fungerar de.Postiva alt negativa upplevelser?
Svar
1
· Visningar
1 485
Senast: Cilva
·
Utrustning jag vill ha en hopp eller allround sadel som passar till min breda häst. lite sänkt bakom manken rund rygg. jag har funderat på prestige...
Svar
6
· Visningar
1 870
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025