Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.Han verkade otroligt nervös tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.Han verkade otroligt nervös tycker jag.
Måns och Petra bevisade precis vad jag saMen då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...?![]()
Jag är typ 130 cm lång så jag får väl göra det åt digOm Måns inte hade varit 135 cm lång hade jag lagt in en stöt![]()
Om Måns inte hade varit 135 cm lång hade jag lagt in en stöt![]()
Tell us moreHan är rätt bra på att lägga in stötar själv på allt som rör sig. så att ehhhhmm säga![]()
Ja precis, det var det jag menade.Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.
Inte ens för dina kära buke vänner?Det skulle du gärna vilja va
My lips are sealed![]()
Han är rätt bra på att lägga in stötar själv på allt som rör sig. så att ehhhhmm säga![]()
Meh! Säger man A får man säga BDet skulle du gärna vilja va
My lips are sealed![]()
Meh! Säger man A får man säga B![]()
säger trots vinet som en äkta politiker: inga kommentarer![]()
säger trots vinet som en äkta politiker: inga kommentarer![]()