Bukefalos 28 år!

EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 1

Ryssland får jag månsvibbar av. Förstår väl dock att den är en av favoriterna. Inte min dock tror jag.
 
Ryssland: 4
Refrängen räddade upp låten till en 4a... För den va riktigt bra ... Men videon stjälper ju snarare än hjälper.. Så bättre utan bild :p

Hahaha han vägde ju upp bildgrejen nu ! LIVSFARLIG !
Men mest pga scenshowen. FÖR de förtar lita av låten då man kollar intensivt på vad han gör och lite glömmer låten ...
 
Ryssland gör ett oerhört snyggt framträdande men jag fastnar faktiskt inte riktigt för låten. Men den kanske växer ju mer man hör den. Hmm får se!
 
Tjeckien: 3+
Kan va första året de kommer till final ? Men beror helt på hur den framförs live

Sjunger rent... Men kommer komma mitt i smeten den med... Så kan eller kommer inte med i finalen..
Tycker den gott har i finalen å göra, men ingen favorit till mej... Men ingen dålig låt ...
 
Jodå, Ryssland har helt klart en bra låt i år :) Absolut till final.

Tjecken - bra låt, bra sångerska. Men sticker kanske ut för lite?
 
Greklands scenshow gillade jag skarpt! Låten var också helt okej.

San Marino: nej tack! Tjeckien hade en bra sångerska men den försvinner i mängden för mig.
 
Cypern: 2-
Ogillar och här kan min smak vs Eurovisionpubliken skilja sej helt... Enligt mej floppar den.
Men kan lika gärna flippa å bli en topp 5 (dock verkligen inte hos mej)

Kunde varit vilket svenskt eller what ever band som framförde den här låten...
Tycker den är MYCKET bättre än i inför programmet... Final ? Absolut om ni frågar mej...
Skulle tom digga till den om jag hörde den på radion !
 
Österrike - Lite traditionell schlager va? Lite seg men tar sig troligen vidare tror jag. Tycker låten är helt okej.
 
Cypern helt ok.
Österrike, jag förstår inte varför hon sjunger på franska men det finns väl nån mening med det.
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 715
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 006
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 372
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 075
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp