Bukefalos 28 år!

Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.

Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*knapplån*

Det här är supernajs. Varje gång jag byter sida är det nya färgkombinationer!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*
Den här kombon med blått, närapå neongrön och mörkgrön var horribel. Då gillade jag det mörkrosa bättre!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Det här är supernajs. Varje gång jag byter sida är det nya färgkombinationer!

Håller med :D

För övrigt gillar jag terracotta-färgen som är just nu tillsamman med det vårgröna :)

Men det lila-rosa som just dök upp och som var på tapeten igår är jag inte lika förjust i.. :p
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag som just tänkte skriva att den orange/terracotta inte passade in. :p

Det nya gröna och lila/rosa var faktiskt vårlikt och fint. :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Det här gillade jag! Lite kraftigare men ändå varma och mjuka.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Den gröna som är just nu känns inte som någon hit i mina ögon. Det passar inte med en varm grön ton tillsammans med den kalla rosalila färgen. En kall grön vore bättre.

Den här gröna färgen ---> :bump: skulle passa bättre.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Den här hade jag faktiskt kunnat vänja mig vid såhär över påsk. Glada färger men ändå inte stickiga.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag tycker det var fint som det är nu, inte jobbigt att se på utan ganska lugnt, väldigt fin grön färg med! :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu tycker jag att det är superfint! man blir liksom glad och sprallig av de här rosa och gröna nyanserna, utan att det skär sig eller är jobbigt för ögat :banana:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

KL

Åh, nu känns ju hela Buke som en bukett tulpaner! :D
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*kl*

Åh, det här gillar jag VERKLIGEN!

Det enda jag skulle önska nu är att de olästa trådarna ändras till den där underbara ljusgröna färgen som de lästa trådarna hade för en liten stund sen. Ljusrosa för de lästa trådarna är perfekt tycker jag! En riktigt tulpanbukett!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Tulpanerna behöver vatten också ;) Jag håller på att ändra lite typsnittsfärger nu, vi får se hur det blir när det blir färdigt. Men kom gärna med fler synpunkter. Jag kommer dock behålla en del blått.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

De runda hörnen på vita partier var inte så lyckat anser jag, det är bättre med mer färgglad markering när man valt sidnummer anser jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 360
Senast: Wille
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 720
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 543
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp