Bukefalos 28 år!

Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.

Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Älskar den gröna och den rosa är jättefin :love:

Men jag tycker att alla länkar borde få bli gröna när man inte håller över dom också, Gärna bort med allt blått så buke kan bli helgrönt med rosa fina detaljer :D
Mörkgrå är ju en färg som är fin på länkar också, kanske när man tryckt på dom att de kan bli mörkgrå?
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

KL

Inte rosa - snälla, INTE rosa!

Men den gröna är vilsam och skön för ögat.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Sorry, men jag tycker rosa är en vidrig färg ...

Som någon skrev tidigare - Buke degraderat till ett Barbie-forum
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*KL

Jag måste erkänna att jag är grymt oförtjust i det rosa också, påminner mig om gammalt tuggummi tillsammans med den grå bakgrunden...

Det gröna däremot gillar jag massor! :bump:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

KL
Jag älskar de färgerna som är nu! Känns fräscht och vårigt:D

Dock liiite irriterad på ett det blir gult när man håller pilen över olika länkar, hellre som någon skrev kanske ljusgrönt?

Gillar att det experimenteras och testas lite med färgerna!!!:bow:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

*KL

Tycker nuvarande färger är riktigt härliga :D

Stör mig liiite på det här med gul bakgrund när man håller över länkarna också, men jag överlever ;)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag gick tillbaka till gult då det är mindre skarpt och fungerar på alla ställen där det finns länkar.

Jag skulle nog inte kalla den färg vissa klagar på för rosa.

Fler synpunkter är välkomna, jag har genomfört en del ändringar idag, bl a av den gröna färgen. Men jag är rätt nöjd med hur det ser ut nu.
Möjligen skulle man kunna välja orange i stället för rosa-lila. :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Orange lät mycket intressant tycker jag! Kan du inte testa det? :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Åh herregud, nej, inte orange, det om något sticker i ögonen mer än denna, jag tycker denna rosa är dov och fin!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Men herregud, känner du inte att du överdriver lite nu?

Helt ärlig undran alltså.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag tycker att du har fått det i stort sett perfekt. Det känns nytt, färgerna är behagliga men fräscha och man blir glad av att logga in här. Det är som att få en bukett tulpaner varje dag. :banana:
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Är inte den gröna länkfärgen (på exempelvis trådar) samma som redan "klickade" länkar hade med den förra färgsättningen? I vilket fall blir jag förvirrad och tänker att jag redan klickat på alla trådar på ett forum, eftersom jag förknippar färgen på oklickade länkar med klickade länkar. :D Men det är ju bara en vanesak, i övrigt måste jag säga att jag gillar hur det ser ut nu, glatt! :)
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag tycker också att det börjar se riktigt fint ut! :) Jag gillar den gröna färgen som blir när man pekar på en länk!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Jag upplever precis samma sak. Det känns lite felvänt nu, och jag tänkte först att det beror på att det känns mer naturligt att de klickade har en "dovare" färg, men nu när du säger det kan det nog bero på vanan.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

jo, jag har plockat bort alla blå länkar och även tagit bort allt gult.
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Nu tycker jag det är helt perfekt!!! :D Gillar länkarnas rosa/gröna tema och den ljusgröna highlightern när man håller över! Toppen Gunnar!
 
Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!

Oj! Lite väl färgglatt nu va? Räcker det inte med highlighten på länkar, så kan texten förbli svart? I mina ögon så blir det bara ett enda färggyter som det är nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 069
Senast: Wille
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 603
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 437
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp