På vissa hästar så...Bara en reflektion. Mocka box 3 min. Fodra häst 5 min. Kratsa hovar 8 min.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vissa hästar så...Bara en reflektion. Mocka box 3 min. Fodra häst 5 min. Kratsa hovar 8 min.![]()
Länken kanske@Riru Den här växte upp för mig idag, har du någon hingst (egen eller annans) på lager?
Funderar på min egen 6VG hingst men han har lägre GP. Vill ha något med stark confo.
@Riru Den här växte upp för mig idag, har du någon hingst (egen eller annans) på lager?
Funderar på min egen 6VG hingst men han har lägre GP. Vill ha något med stark confo.
Det är en bugg och händer ibland tyvärr... Ett tips är att ta screenshot av skärmen med life number synligt på de föl du vill behålla så att du kan klaga i forumet på HR om det händerKonstigt. Hade ett camargueföl som åldrade upp och helt plötsligt blev hingst istället för sto?
Det är en bugg och händer ibland tyvärr... Ett tips är att ta screenshot av skärmen med life number synligt på de föl du vill behålla så att du kan klaga i forumet på HR om det händer
Alltså det känns ju som att detta hållt på ett tag, hjälper det ens att klaga och ha bevis med screenshot? Har någon fått sin häst ändrad tillbaka?
Nja, de säger ju ”to confirm if genders were indeed changing”. Och sedan att det inte förekommit. Är det ens någon som verkligen har en screen shot med life number före och efter ett sådant ”könsbyte”?De skrev så här i forumet häromdagen:
"We have discussed horses swapping genders with the developers. They’ve thoroughly checked the code to see if this was possible at all. In the code, genders do not change anywhere. The only time it could “potentially” happen, could be when a pregnant horse gives birth and when you catch a feral horse.
That being said, the team built a check in the database two weeks ago to confirm if genders were indeed changing. They have verified that since adding that check, no gender swaps have been recorded. "
Så de verkar ju åtminstone erkänna att det förekommer emellanåt...
De skrev så här i forumet häromdagen:
"We have discussed horses swapping genders with the developers. They’ve thoroughly checked the code to see if this was possible at all. In the code, genders do not change anywhere. The only time it could “potentially” happen, could be when a pregnant horse gives birth and when you catch a feral horse.
That being said, the team built a check in the database two weeks ago to confirm if genders were indeed changing. They have verified that since adding that check, no gender swaps have been recorded. "
Nja, de säger ju ”to confirm if genders were indeed changing”. Och sedan att det inte förekommit. Är det ens någon som verkligen har en screen shot med life number före och efter ett sådant ”könsbyte”?
Bah, det har ju visst skett könsbyten sedan dess. Men då hjälper det ju iaf inte med screenshots eftersom det för dom inte syns så då kommer dom ju inte göra något åt det.
Det är ju steg 1. Att erkänna att det existerar ett problem.De skrev så här i forumet häromdagen:
Det är ju steg 1. Att erkänna att det existerar ett problem.
Jag är hundra på att det var ett sto innan eftersom det gått bra på utställningarna och jag döpte den till stonamn och dessutom valde att slösa massa dp på att åldra upp för att betäcka.Nja, de säger ju ”to confirm if genders were indeed changing”. Och sedan att det inte förekommit. Är det ens någon som verkligen har en screen shot med life number före och efter ett sådant ”könsbyte”?
Jag är definitivt intresserad av Adara. Men inte riktigt till priset du köpte henne för. Hur mycket tänkte du dig?Någon intresserad av denna? adara
Arabstoföl, har för mig det var den @Shaggy och @Laa var nyfikna på men som kostade rätt mycket? Om jag inte minns fel
Har insett att jag behöver satsa på confo och GP först och främst i min rabicanoavel, eftersom de jag har är rätt kassa, innan jag drar in avel mot grenar. Blir för mycket och jag vet då inte vad jag ska fokusera på längre. Bara färgerna i sig är jobbigt att planera för
Måste tyvärr då också sälja denna aithra-x som jag köpte av @Shaggy (var det väl?), då hon tyvärr inte är en confoförbättrare av det slag jag vill ha.
Och denna dafiyah-x