Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru Den här växte upp för mig idag, har du någon hingst (egen eller annans) på lager?
Funderar på min egen 6VG hingst men han har lägre GP. Vill ha något med stark confo.

Det är en bugg och händer ibland tyvärr... Ett tips är att ta screenshot av skärmen med life number synligt på de föl du vill behålla så att du kan klaga i forumet på HR om det händer

Alltså det känns ju som att detta hållt på ett tag, hjälper det ens att klaga och ha bevis med screenshot? Har någon fått sin häst ändrad tillbaka?

Alltså det känns ju som att detta hållt på ett tag, hjälper det ens att klaga och ha bevis med screenshot? Har någon fått sin häst ändrad tillbaka?

De skrev så här i forumet häromdagen:

"We have discussed horses swapping genders with the developers. They’ve thoroughly checked the code to see if this was possible at all. In the code, genders do not change anywhere. The only time it could “potentially” happen, could be when a pregnant horse gives birth and when you catch a feral horse.
That being said, the team built a check in the database two weeks ago to confirm if genders were indeed changing. They have verified that since adding that check, no gender swaps have been recorded. "

Så de verkar ju åtminstone erkänna att det förekommer emellanåt...

"We have discussed horses swapping genders with the developers. They’ve thoroughly checked the code to see if this was possible at all. In the code, genders do not change anywhere. The only time it could “potentially” happen, could be when a pregnant horse gives birth and when you catch a feral horse.
That being said, the team built a check in the database two weeks ago to confirm if genders were indeed changing. They have verified that since adding that check, no gender swaps have been recorded. "

Nja, de säger ju ”to confirm if genders were indeed changing”. Och sedan att det inte förekommit. Är det ens någon som verkligen har en screen shot med life number före och efter ett sådant ”könsbyte”?

Bah, det har ju visst skett könsbyten sedan dess. Men då hjälper det ju iaf inte med screenshots eftersom det för dom inte syns så då kommer dom ju inte göra något åt det.

Nja, de säger ju ”to confirm if genders were indeed changing”. Och sedan att det inte förekommit. Är det ens någon som verkligen har en screen shot med life number före och efter ett sådant ”könsbyte”?

Ah, det har du ju helt rätt i. Jag hade nog lite önsketänkande i mitt läsande :p

Bah, det har ju visst skett könsbyten sedan dess. Men då hjälper det ju iaf inte med screenshots eftersom det för dom inte syns så då kommer dom ju inte göra något åt det.

Men har man screenshots har man ju i alla fall någon form av bevis.. Om det räcker för dem, det är ju inte helt komplicerat att manipulera bilderna så de skyller väl kanske på det i så fall..

Det är ju steg 1. Att erkänna att det existerar ett problem.

Jag är hundra på att det var ett sto innan eftersom det gått bra på utställningarna och jag döpte den till stonamn och dessutom valde att slösa massa dp på att åldra upp för att betäcka.
Men men

Någon intresserad av denna? adara
Arabstoföl, har för mig det var den @Shaggy och @Laa var nyfikna på men som kostade rätt mycket? Om jag inte minns fel :p
Har insett att jag behöver satsa på confo och GP först och främst i min rabicanoavel, eftersom de jag har är rätt kassa, innan jag drar in avel mot grenar. Blir för mycket och jag vet då inte vad jag ska fokusera på längre. Bara färgerna i sig är jobbigt att planera för :p
Måste tyvärr då också sälja denna aithra-x som jag köpte av @Shaggy (var det väl?), då hon tyvärr inte är en confoförbättrare av det slag jag vill ha.
Och denna dafiyah-x
Jag är definitivt intresserad av Adara. Men inte riktigt till priset du köpte henne för. Hur mycket tänkte du dig? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 061
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 470
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 829
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 340
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka