HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu börjar det bli lite liv i AT-rabicanotråden! Nu blir jag lite nojjig och undrar om de kollar mina hästar och ser att jag betäckt Asdonhästar med Mango innan det var ”känt”... :nailbiting: De kanske avslöjar bukemaffian... :cautious:

Känner dock på mig att folk kommer vänta några generationer så dom slipper inavla själva så de kan ha fina stamtavlor, låta andra göra "skitjobbet" först typ :p

Tror jag lutar åt att avveckla mustanger framöver, förutom några maskotar. Men jag tänkte att jag först gör ett försök att fixa till lite kul ful.

@AraSlei Har fyra damer som skulle vilja träffa Dreamy Cinnamon när det passar dig. De har dock en del samma vildfångade hästar i stamtavlan, om det spelar någon roll för dig.

@Riru Har också en dam som vill besöka Mango eftersom de andra två Mango-fölen jag väntar är hingstar.

Tror jag lutar åt att avveckla mustanger framöver, förutom några maskotar. Men jag tänkte att jag först gör ett försök att fixa till lite kul ful.

@AraSlei Har fyra damer som skulle vilja träffa Dreamy Cinnamon när det passar dig. De har dock en del samma vildfångade hästar i stamtavlan, om det spelar någon roll för dig.

@Riru Har också en dam som vill besöka Mango eftersom de andra två Mango-fölen jag väntar är hingstar.

Går det bra nu?

Funderar på att starta en tråd på collaboration och be alla länka sina Asdonhingstar, så det blir lättare att hitta.
Eller är det bara jag som är för lat för att gå in på Asdons avkommelista och kika vad som finns ute på stud :angel:

Eller nä kanske inte, blir för mycket fokus på inavel :rofl: Kanske är bättre att jobba i det tysta..

Funderar på att starta en tråd på collaboration och be alla länka sina Asdonhingstar, så det blir lättare att hitta.
Eller är det bara jag som är för lat för att gå in på Asdons avkommelista och kika vad som finns ute på stud :angel:

Eller nä kanske inte, blir för mycket fokus på inavel :rofl: Kanske är bättre att jobba i det tysta..
Avkommelistan känns ändå hyfsat översiktlig... Jag tror de flesta resonerar som jag - de testar med en säker bärare (Mango) eller med en egen potentiell bärare i första hand alternativt KANSKE med en potentiell bärare som är tillräckligt bra för att ta chansen vilket inte är såå många. Så jag tänker att reklam inte gör någon större skillnad i nuläget...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 513
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 847
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 381
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ormbett
  • Shettistråden del II