HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avkommelistan känns ändå hyfsat översiktlig... Jag tror de flesta resonerar som jag - de testar med en säker bärare (Mango) eller med en egen potentiell bärare i första hand alternativt KANSKE med en potentiell bärare som är tillräckligt bra för att ta chansen vilket inte är såå många. Så jag tänker att reklam inte gör någon större skillnad i nuläget...

Jag tänkte väl inte som reklam, utan som ett samarbete där vi har alla hästar samlade och uppdaterar när någon visar sig vara bärare/rabicano så man slipper leta på flera andra ställen.
Men det är kanske onödigt ändå. Och som sagt, känns inte så kul att skapa en tråd som handlar om inavel :p

Ha ha! Nu fick jag också meddelande från Yumiko. Om jag ville sälja mitt 9VG islandssto. Nääää, tror inte det... :rofl:
Vad skulle du få betalt för det?
Vet ju inte om Yumiko är en sådan men sett folk i forumet som vill ha en Trakhener märr med minst 3 VG GP 720+ och säger att de kan betala max 10000 :cautious:

@Murray Jag orkade inte logga in här för att fråga så mycket nöje med DP på.. den franska hingsten. Med franskt namn. Ett fancy franskt namn till och med. Som med tanke på mina kunskaper i franska kan få en avkomma med namnet Baguette. :D
(mina hr-meddelanden bounce:ar alltid)

Vilken guldklimp! Har du kvar honom när han blir vuxen vill jag använda honom :)

Om du bestämmer dig för att sälja är jag intresserad av Morgause och Lot, och ev intresserad av Pellinore.

Ja, han får absolut växa upp hos mig. :) Och ska jag sälja av så kollar jag med dig först!

• Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 364
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka