HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitfint föl, sto, ok GP med 704, och helt värdelös confo. 1VG 10G 1A :arghh:
Föräldrarna hade 700 och 725, 1 VG och 5 VG. Inga An 😑 vad fan skulle fölet få A på hindquarters för 😣


Screenshot_20190325-154914.jpg
 
Jag har ju köpt på mig en drös quartrar igen, som jag inte ens vet om jag ska fortsätta med. Så egentligen är jag inte intresserad av fler. Men! Du har ju Mustanger, jag har ett sto som inte är betäckt, så vi kan bara köra betäckningsbyteshandel då kanske? Så blir det inget krångel med hästar fram och tillbaka?
Jag kollar på vad du har. Jag har två mustanger som fölar imorgon och en i övermorgon. Ev växer någon upp med. Nån borde väl passa med nån av dina. :D
 
@Arisj Lite råd, tack :) Har varit på väg att lägga ner klabbe-aveln och tänkt kanske behålla två ston (säg till om det är någon av dem du skulle vilja ha förresten) men fick denna nu, hingst med GP678 och 2VG 1A. Är den värd att behålla? Aviance
Med de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom. :up:Saknas ju en del hingstar med högt GP som också har hyfsad confo.
Behöver du lite fräsigare ston så bara säg till, jag har en del Knaster eller Eno-avkommor som ligger på minst 660GP och 80+ dressyr. Och med en del så menar jag halva mitt sto-stall för varför använda olika hingstar när man kan använda sina egna, mvh snål. :angel:
 
Med de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom. :up:Saknas ju en del hingstar med högt GP som också har hyfsad confo.
Behöver du lite fräsigare ston så bara säg till, jag har en del Knaster eller Eno-avkommor som ligger på minst 660GP och 80+ dressyr. Och med en del så menar jag halva mitt sto-stall för varför använda olika hingstar när man kan använda sina egna, mvh snål. :angel:
Jag fick mitt Knaster föl idag https://www.horsereality.com/horses/581867/foal-doe-581867, GP på 674, 1 VG och 11G men hingst :meh:
 
Jag har ju köpt på mig en drös quartrar igen, som jag inte ens vet om jag ska fortsätta med. Så egentligen är jag inte intresserad av fler. Men! Du har ju Mustanger, jag har ett sto som inte är betäckt, så vi kan bara köra betäckningsbyteshandel då kanske? Så blir det inget krångel med hästar fram och tillbaka?
Ok. Tittade snabbt. Jag tror att jag absolut kan hitta någon hingst hos dig för lite byteshandel på det sättet. Inte nödvändigtvis mustang dock men jag har ju ganska många olika raser extra utöver mina stora vilket underlättar just nu :)
 
Fått tre föl idag, men två av dom åker nog till Gisela ganska omgående.

https://www.horsereality.com/horses/582689/foal-doe-582689
5VG 6G 1A + 10G 2A = 10G 2A. Inte ett enda litet VG fick hon :meh:

https://www.horsereality.com/horses/580633/ efter @Iamia Chalcostephia. GP mitt i mellan föräldrarna, med bra dressyrsiffror. 2VG 9G och ett jäkla A, på Galopp. Mamman har A på canter, så där hade jag kanske förstått om det blev ett A, men fattar inte hur det kunde flytta sig till galoppen :/
 
Vill och vill ;D det är mer en fråga om plats. Jag följer tankar från min kloka tidvisa samarbetspartner @Shaggy och försöker skiljas från en del första generationens hästar, men den enda jag kan tänka mig skiljas från och som är något i närheten av confo är Chirocain, och hon ger mer helt ok confo (2-3VG) och bra GP (650+). Kan tyvärr inte länka pga icke HR-kompatibel webläsare.
Det är ju bara så svårt man vill ju behålla dem alla :arghh::love:
 
Med de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom. :up:Saknas ju en del hingstar med högt GP som också har hyfsad confo.
Behöver du lite fräsigare ston så bara säg till, jag har en del Knaster eller Eno-avkommor som ligger på minst 660GP och 80+ dressyr. Och med en del så menar jag halva mitt sto-stall för varför använda olika hingstar när man kan använda sina egna, mvh snål. :angel:
Haha, jag ska ju minska klabbarna, inte öka :p
Tänkte kanske behålla de två stona som har 660+ men de har inte lika bra dressyrpoäng som dina iof. Tycker marknaden för klabbar är så himla trög tyvärr. Meningslöst att avla när det inte ens går att sälja vettiga ston. Tänkte på att du nämnt att många är väldigt kinkiga med confon, inga An typ, om han är intressant att använda trots det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 777
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 942
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 768
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 446
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp