Jag vill ha det du är beredd att ge?Men åh det vet inte jag heller, tänkte att ni kanske visste vad ni ville ha för dom iaf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha det du är beredd att ge?Men åh det vet inte jag heller, tänkte att ni kanske visste vad ni ville ha för dom iaf![]()
Jag kollar på vad du har. Jag har två mustanger som fölar imorgon och en i övermorgon. Ev växer någon upp med. Nån borde väl passa med nån av dina.Jag har ju köpt på mig en drös quartrar igen, som jag inte ens vet om jag ska fortsätta med. Så egentligen är jag inte intresserad av fler. Men! Du har ju Mustanger, jag har ett sto som inte är betäckt, så vi kan bara köra betäckningsbyteshandel då kanske? Så blir det inget krångel med hästar fram och tillbaka?
Med de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom.
Jag fick mitt Knaster föl idag https://www.horsereality.com/horses/581867/foal-doe-581867, GP på 674, 1 VG och 11G men hingstMed de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom.Saknas ju en del hingstar med högt GP som också har hyfsad confo.
Behöver du lite fräsigare ston så bara säg till, jag har en del Knaster eller Eno-avkommor som ligger på minst 660GP och 80+ dressyr. Och med en del så menar jag halva mitt sto-stall för varför använda olika hingstar när man kan använda sina egna, mvh snål.![]()
Det är där jag tänkt mig i alla fall, men jag försvinner nu några timmar och återkommer vid 20Är någonstans runt 2k-5k/per ticket för lite/för mycket?![]()
Ok. Tittade snabbt. Jag tror att jag absolut kan hitta någon hingst hos dig för lite byteshandel på det sättet. Inte nödvändigtvis mustang dock men jag har ju ganska många olika raser extra utöver mina stora vilket underlättar just nuJag har ju köpt på mig en drös quartrar igen, som jag inte ens vet om jag ska fortsätta med. Så egentligen är jag inte intresserad av fler. Men! Du har ju Mustanger, jag har ett sto som inte är betäckt, så vi kan bara köra betäckningsbyteshandel då kanske? Så blir det inget krångel med hästar fram och tillbaka?
Men de statsen och med G+ på Gallop! Det har jag inte ens sett på någon klabbe innanJag fick mitt Knaster föl idag https://www.horsereality.com/horses/581867/foal-doe-581867, GP på 674, 1 VG och 11G men hingst![]()
Klabben jag fick av dig har G+ på GallopMen de statsen och med G+ på Gallop! Det har jag inte ens sett på någon klabbe innanden hade jag hållit hårt i om jag var du.
Lol, där ser man hur mycket jag har ögonen öppna att jag inte ens vet vad mina gamla ston harKlabben jag fick av dig har G+ på Gallopoch betäckt med Knaster. Tyvärr hingstföl på gång :/
https://www.horsereality.com/horses/163572/serca
Det är ju bara så svårt man vill ju behålla dem allaVill och vill ;D det är mer en fråga om plats. Jag följer tankar från min kloka tidvisa samarbetspartner @Shaggy och försöker skiljas från en del första generationens hästar, men den enda jag kan tänka mig skiljas från och som är något i närheten av confo är Chirocain, och hon ger mer helt ok confo (2-3VG) och bra GP (650+). Kan tyvärr inte länka pga icke HR-kompatibel webläsare.
Jag är ute i god tid och letar kavaljer till den här donnan (mustang): https://www.horsereality.com/horses/548228/beezies-dream
GP lite över 700 och ett par VG till vore drömmen. Avlar i första hand för distans.
Haha, jag ska ju minska klabbarna, inte ökaMed de stats han har så, kan han få en stjärna så hade jag definitivt behållit honom.Saknas ju en del hingstar med högt GP som också har hyfsad confo.
Behöver du lite fräsigare ston så bara säg till, jag har en del Knaster eller Eno-avkommor som ligger på minst 660GP och 80+ dressyr. Och med en del så menar jag halva mitt sto-stall för varför använda olika hingstar när man kan använda sina egna, mvh snål.![]()
Tur du sa det för de flesta av mina pojkar hamnar på en längre spavistelseMen de statsen och med G+ på Gallop! Det har jag inte ens sett på någon klabbe innanden hade jag hållit hårt i om jag var du.