HorseReality IX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ok. DET var Ă€nnu roligare! 😂 Men ja. Harpunen!
Det gÄr ju inte att uttala, kommer alltid bara till Harp...blabla och dÄ blir det Harpunen i min hjÀrnan.

NÀr vi ÀndÄ har honom pÄ trÄden, fick Hermionie idag. Fina dressyrpoÀng men mÀrren kunde vÀl klÀmt ur sig lite högre totalGP :meh:
 
@Sporthorse Spara dina FT, du kan fÄ köpa mÀngder av fina trakheners av mig (och sÀkert flera andra hÀr ;) ). Har ett gÀng med GP700-730 som Àr till salu/ska sÀljas - kan omöjligt behÄlla alla. :p
 
Det gÄr ju inte att uttala, kommer alltid bara till Harp...blabla och dÄ blir det Harpunen i min hjÀrnan.

NÀr vi ÀndÄ har honom pÄ trÄden, fick Hermionie idag. Fina dressyrpoÀng men mÀrren kunde vÀl klÀmt ur sig lite högre totalGP :meh:
Du kan kalla honom Lycka. Enligt google heter han det pÄ waelsiska... (Jag har ingen aning om det Àr rÀtt... :D )

Oj, ja det borde hon ju verkligen ha gjort! Lustigt (?) hur det kan bli ibland...
 
Du kan kalla honom Lycka. Enligt google heter han det pÄ waelsiska... (Jag har ingen aning om det Àr rÀtt... :D )

Oj, ja det borde hon ju verkligen ha gjort! Lustigt (?) hur det kan bli ibland...
Haha, kommer jag aldrig komma ihÄg, för mig Àr han Harpunen :D

JĂ€ttelustigt :meh::cautious:
SkÀmt Äsido, hon har fÄtt en med 670+, sÄ det borde ju gÄ igen. Hon fÄr en chans med Casper denna gÄng men tjurigheten sÀger att jag ska ha nÄgot roligare Àn detta av Harpunen och donnan. :sneaky:
 
Jag hÄrdrensar, mest Welsh men en PRE och en Kladruber

Sto:

Aventic- 645~1VG11G ej star men sÄ har hon inte fÄtt ha grimma heller. För dÄliga str för mig

BlĂ€s - 637, 3A resten G. Är sĂ„ sjukt mycket sĂ€mre Ă€n bĂ„da förĂ€ldrarna :meh: Den dĂ€r fĂ„r du överleva att jag inte ger en stjĂ€rna @toughcookie Om nĂ„gon vill ha den efter denna fina reklamen Ă€r det gratis

Giillaman - 621 3VG1A (back)

Tatties - 603GP/2VG/9G + 3VG föl

The blues - CR~SW1~613 2A


Hingst:

Blue - 629~2:9:1~SW1, 1A pÄ shoulders.

Foal doe - 598 1 VG (head) 1A socks (sssppppppppaaaaaaa)

Gorm - 648~0:1:10:1~D:236 Ok dressyrsiffror

Show - 600~4VG

Sky...... -3VG 5G+ | 612 GP


PRE hingst: Bud light 621~4VG1A

Kladruber sto : Zea... - 628~0:4:8:0~dri:333-66,6


Hingstarna Àr typ bortskÀnkes, stona bukepris
 
Nu fick jag ett sött föl igen. Jag ska pensionera mamman nu men satan vad söta föl hon lÀmnar, synd att de Àr vÀrdelösa :rofl:

Screenshot_20190325_150819.jpg
 
@AgentCarter @crazyrabbitlady
Om ni vill, och inte har överfullt stall, och ledigt sto av nÄgon av mina raser, sÄ kan jag sÀtta det antal FT ni vill sÀlja, sÄ betÀcker ni, sen sÀljer ni en hÀst för det pris ni vill ha och sedan köper tillbaka för 1hrc?
Eller finns det nÄgot smidigare sÀtt att göra sÄn hÀr byteshandel innan de lÀgger in ett ordentligt i spelet (som jag sett det varit pÄ tal om men Àr sÀkert inget dom prioriterar..)? :p

Men ja, det Àr inte helt lÀtt att komma över FT sÄ hÄll i dom om ni Àr osÀkra.
 
Om ni vill, och inte har överfullt stall, och ledigt sto av nÄgon av mina raser, sÄ kan jag sÀtta det antal FT ni vill sÀlja, sÄ betÀcker ni, sen sÀljer ni en hÀst för det pris ni vill ha och sedan köper tillbaka för 1hrc?
Eller finns det nÄgot smidigare sÀtt att göra sÄn hÀr byteshandel innan de lÀgger in ett ordentligt i spelet (som jag sett det varit pÄ tal om men Àr sÀkert inget dom prioriterar..)? :p
Jag har inte plats över i stallet för det men... Du stÄr som intresserad av ett quartersto som jag har, Àr du fortfarande intresserad? Isf gÄr det ju att jag betÀcker henne med en av dina hingstar för FT om du vill det. Hon fölar imorgon, sen fÄr vi se om jag vill ha kvar fölet eller inte.
 
@AgentCarter @crazyrabbitlady
Om ni vill, och inte har överfullt stall, och ledigt sto av nÄgon av mina raser, sÄ kan jag sÀtta det antal FT ni vill sÀlja, sÄ betÀcker ni, sen sÀljer ni en hÀst för det pris ni vill ha och sedan köper tillbaka för 1hrc?
Eller finns det nÄgot smidigare sÀtt att göra sÄn hÀr byteshandel innan de lÀgger in ett ordentligt i spelet (som jag sett det varit pÄ tal om men Àr sÀkert inget dom prioriterar..)? :p

Men ja, det Àr inte helt lÀtt att komma över FT sÄ hÄll i dom om ni Àr osÀkra.
Jag har överfullt nu tyvÀrr, men sen nÀr jag ska betÀcka med Mango igen kan vi köra den?
 
Jag har inte plats över i stallet för det men... Du stÄr som intresserad av ett quartersto som jag har, Àr du fortfarande intresserad? Isf gÄr det ju att jag betÀcker henne med en av dina hingstar för FT om du vill det. Hon fölar imorgon, sen fÄr vi se om jag vill ha kvar fölet eller inte.

Jag har ju köpt pÄ mig en drös quartrar igen, som jag inte ens vet om jag ska fortsÀtta med. SÄ egentligen Àr jag inte intresserad av fler. Men! Du har ju Mustanger, jag har ett sto som inte Àr betÀckt, sÄ vi kan bara köra betÀckningsbyteshandel dÄ kanske? SÄ blir det inget krÄngel med hÀstar fram och tillbaka?
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 877
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 381
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 269
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 737
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • 1-Ă„rsvaccination
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • UppdateringstrĂ„d 29

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghĂ€stbete
Tillbaka
Upp