Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Riru sälj inga av dina Afrika-fynd förrän ikväll, jag vill hinna kika på dem först!![]()
Skandal!Men faaaaan också! Efter senaste uppdateringen funkar inte HR med jobbets webläsare!
Jag kan logga in, men inte klicka på något. *suck*
Vad ska jag nu roa mig med när jag blir less på att läsa mail om läkemedel eller när patienterna är färdigbedövade och sövda?!
Låter braTror jag bara sålde en, men det var en hingst med GP 635 har jag för mig. Dom andra vet jag inte ännu hur jag gör med förens nästa raid som jag inte vet när den blir. Vill få ihop runt 75-100 tickets förstSå du hinner kika!
Det är nästan så jag skulle vilja göra detSkandal!Klaga och kräv en HR-kompatibel webläsare!
Eller så får du helt enkelt byta jobb.Det är nästan så jag skulle vilja göra det![]()
Jag funderar lite på att lägga ner AT:arna... Jag lyckas ju jättebra med andra raser, men där går det utför hela tiden känns det som.Kanske får fundera lite till men de känns inget kul för tillfället. Skulle kanske bara behålla några få med topp-endurance-GP och börja om? Hmmm.
![]()
Ja
Det är också ett alternativEller så får du helt enkelt byta jobb.![]()
Jag fick faktiskt tag i ett föl med exakt samma stam, så jag kan avstå från den där om du vill ha den istället?
Då byter jag namn från @Riru till @inverterad på Marcain i mitt dokument. Hon är din när fölet hon bär är fött och ev avvant om det är något jag vill behålla.Åh! Ja gärna det!Ping @Laa
Vet någon hur välfungerande racing är sett till GP och confo? Har läst nånstans att endurance typ bara bygger på träningsnivå så att två hästar med 100% träning kommer ha samma chans oavsett skillnad i GP eller confo. Undrar om det är lite samma i racing...? Har för få (och dåliga) racehästar för att uttala mig. Samtliga har förhållandevis dåliga siffror men en av dom tar placeringar lite då och då (sällan) och de andra två tror jag aldrig har placerat sig...Jag har två racinghästar som tävlat mot varandra på lägsta nivån ett par dagar. Jag ska nyttja round pen och se till att det inte upprepas men en sak som fascinerar mig är hur min mustang med 290 och flera A på relevanta ställen nästan alltid springer snabbare än min arab med 302 som har G och ett VG på de relevanta ställena.
Har jag räknat fel? Slår slumpen så hårt mot lilla araben varje gång?
https://www.horsereality.com/horses/338318/fadala-dj
https://www.horsereality.com/horses/399012/soft-breeze
Jag har för mig att racing är en av grenarna som ska fungera. Det är Reining som är helt slumpmässig, Eventing där hästar blir uteslutna så mkt och Endurance där det bara är träningsnivå. Men jag kan naturligtvis missat något.Vet någon hur välfungerande racing är sett till GP och confo? Har läst nånstans att endurance typ bara bygger på träningsnivå så att två hästar med 100% träning kommer ha samma chans oavsett skillnad i GP eller confo. Undrar om det är lite samma i racing...? Har för få (och dåliga) racehästar för att uttala mig. Samtliga har förhållandevis dåliga siffror men en av dom tar placeringar lite då och då (sällan) och de andra två tror jag aldrig har placerat sig...