HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville verkligen köpa en häst idag men hittade inget vettigt alls, trots många många spenderade lappar på foundation. Så det slutade med att jag köpte mig en liten maskot, ett Brabanthingstföl med 9VG, 1G och 2A. Får se om jag införskaffar mig något sto till honom eller om han får vara ensamstående :p
 
Hon fick växa upp idag. GP610 och 12G så bra grundmaterial att jobba vidare från. Nu betäckt med en Gg hingst så får vi se om turen är på min sida eller inte :D

Screenshot_20190325_222137.jpg
 
Hade ju tänkt skicka denna till Gisela, men så såg jag att han ändå hade rätt ok grundfärg för rabicano E, CHCH (han är bärare) och lyckades inte dra med något A. Så kanske sparar ändå. 561953
 
passande namn! stoet är snart ledigt :D
Haha åh men ett föl... Jag som har fullt. Frågan är om man orkar vänta på att det ska växa upp bara för att göra en experiment-skräphäst. Har börjat fundera på att skicka stoet på spa. Hon går jättebra i tävling men det är lite tråkigt att inte kunna avla alls...
 
Hade ju tänkt skicka denna till Gisela, men så såg jag att han ändå hade rätt ok grundfärg för rabicano E, CHCH (han är bärare) och lyckades inte dra med något A. Så kanske sparar ändå. 561953
Du är ju galen! :rofl: Ens tänka att du skulle skicka den där till Gisela... :eek: Om du tänker den tanken igen kan han flytta till mig istället och ersätta min rabicanobärarhingst (som har ett A och sämre reiningpoäng)... :D

Ja, bättre dressyrpoäng på Chalcostephiaavkomman är ju iallafall alltid något. :p
 
Du är ju galen! :rofl: Ens tänka att du skulle skicka den där till Gisela... :eek: Om du tänker den tanken igen kan han flytta till mig istället och ersätta min rabicanobärarhingst (som har ett A och sämre reiningpoäng)... :D

Ja, bättre dressyrpoäng på Chalcostephiaavkomman är ju iallafall alltid något. :p

Jag har kanske blivit kräsen, men jag ville ju ha några VG. Eller kom på nu att det var fel mamma, denna har ju bara ett.. Trodde det var den med 7 så jag vart lite putt :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 593
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 948
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 931
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 573
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp