Kan tävlingarna bara komma igång, jag behöver pengar![]()
Jag med, har spenderat mängder på sistone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tävlingarna bara komma igång, jag behöver pengar![]()
Men du, det är inga frågetecken på livercarrier när de har en förälder som är leverfärgad, då HAR de levergen.Alltså.. Var kom denna ifrånayumi Den måste jag ju prova tillsammans med en Aku+Aisha hingst.. Tror jag har köpt för mycket araber nu senaste tiden så jag har ingen koll på vad jag har.
Men du, det är inga frågetecken på livercarrier när de har en förälder som är leverfärgad, då HAR de levergen.
Jag är nästan säker på att det inte går.Tror ni att det går att få tillbaka DPn genom betäckningar om jag åldrar arabhingsten här? Kanske inte hela vägen, jag är lite snål...
https://www.horsereality.com/horses/572979/meri-amun
Precis på samma sätt som flax. Är föräldern flax så är avkomman bärare (eller tom flax själv, beroende på vad andra föräldern har för anlag)Jaha det visste inte jag![]()
Näe. Men det var något att fundera över när de pratade skolbibliotek. Mer avancerat spelande är svårt för mig idagJag är nästan säker på att det inte går.
Aku*Aisha sto? 0-11-1 Reining 317Huemeri ska till mig om du ska göra dig av med honom. Jag har letat efter Aku x Aisha länge. Han har ju rätt bra grenstats också.
Igaloensis har mer jämna stats, så är mer av en generell GP-höjare. Bra strength, 54. Jumah brukar ge det.
Personligen hade jag ju behållt Huemeri och antagligen pensionerat Igaloensis.
Vilken fin!@Iamia Titta!https://www.horsereality.com/horses/589719/foal-doe-589719
Vore ju kul om jag kunde få nåt sånt stoföl efter Viljar nån gång också, nu har jag tre hingstar med 620-630, men inget stoföl har nått 610 en gång.
Och fun fact: Alla mina (7) föl har ärvt skäckanlaget från honom, ingen har hittills fått roan.
Skulle avla på hoppning, det gick sådär![]()
Mm och som ärver morsans skimmelanlag...Vilken fin!Prova en gång till så får du alldeles säkert ett RN-stoföl med massa i GP!
![]()
Woho!!Visa bifogad fil 27259
590039
Det är absolut ingen avelshästMen tänkte ifall någon ändå vill använda för att testa ston.