Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Murray finns det möjlighet för ombetäckning? Jag jobbar i natt så jag är inte här förrän torsdag em nån gång :)
32935
 
@Riru (eller någon annan som törs svara ;)) - kan rabicanos få lite vitt under typ kinden på halsen? :confused: Mitt sto-föl växte äntligen upp idag och visade sig vara rabicano :love: Det ser inte mycket ut men när jag visade den här bilden så såg jag att det såg ut att vara mera vitt än vad jag trodde :love: Bl.a. lite vitt på halsen under kinden? Som inte syns i helbilden pga skugga?

I en annan särskild bild så fanns det vitt i början på svansen också, men den hör väl till rabicanon även om den inte fanns bland andra vita tecken på bilden ovan?
 
Blir inte klok på min dressyrhingst. Han är e. Echo u. Sto med A på canter och hans avkommor får allt från A till G+. Är det för att han troligtvis har en allel från mamman med svag canter och en från Echo med stark?
 
@Riru (eller någon annan som törs svara ;)) - kan rabicanos få lite vitt under typ kinden på halsen? :confused: Mitt sto-föl växte äntligen upp idag och visade sig vara rabicano :love: Det ser inte mycket ut men när jag visade den här bilden så såg jag att det såg ut att vara mera vitt än vad jag trodde :love: Bl.a. lite vitt på halsen under kinden? Som inte syns i helbilden pga skugga?

I en annan särskild bild så fanns det vitt i början på svansen också, men den hör väl till rabicanon även om den inte fanns bland andra vita tecken på bilden ovan?

Japp det är rabicano som ger vitt där också :D
 
Undrar jag också men med tanke på vem det är så misstänker jag att politiken är att folk pensionerar hästar då personen 'hotat' starta en PETA avdelning i spelet :crazy:

Hen verkar ha fått varningar från moderator ang något som hen inte tyckte skulle vara något att bry sig om, och hen vill inte ta upp det för att det var för pinsamt. Politiken här menar hen antar jag är moderators styrande?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 972
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 917
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 854
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 696
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp