Kattsnack #8

Katterna fick en klösbräda idag av husse. Mycket uppskattad av Hogge som direkt klöste gärnet på den. Skill upptäckte den nyss och klöste lite hon också. Mini fattar ingenting :rofl: fast han sitter och studerar hur de gör så han provar nog snart han också. Faktiskt så har jag inte hittat något mer kiss i källaren efter jag satte dit en låda till. Kommer nog förhoppningsvis bli ännu bättre med en klösbräda där också.
 
Ordet för mycket finns inte när det gäller katter :D men spara kartongerna så den har något roligt att leka med ;)
Alltså ja, jag har redan byggt en koja av jättekartongen till kattlådan (förlåt ”kattlådesystemet”) istället för att köpa ett jättedyrt sidobord med plats för katthus. Så lite marginal för julvippor och såpbubblor tycker jag att det finns 😬
 
Jag har en dröm: En liten julgran med tända ljus (batteri), bollar (plast) prydnader (från julstrumpa i djuraffären). Lite glitter och framför sitter Megara med svansen prydligt runt tassarna med julhalsbandet på och ser ut som den lilla kattgudinna hon är.

Chanserna att detta kommer att hända? :idea:
 
Jag har en dröm: En liten julgran med tända ljus (batteri), bollar (plast) prydnader (från julstrumpa i djuraffären). Lite glitter och framför sitter Megara med svansen prydligt runt tassarna med julhalsbandet på och ser ut som den lilla kattgudinna hon är.

Chanserna att detta kommer att hända? :idea:
Good luck. :cool:

Screenshot_20211104_222437_com.huawei.himovie.overseas.jpg
 
Varför, varför knarrar Alice med jämna mellanrum över hur jag kliar henne på magen när hon ligger i mitt knä? Hon vill helt tydligt att jag ska göra det men klagar så lätt över att jag gör FEL FEL :rofl:
 
Hjääälp jag shoppar lite för mycket inför min katts ankomst (är annars INTE en shoppingmänniska). Kan någon antingen säga åt mig att sluta, eller säga att det är OK?!

Exempel på saker: såpbubblor med kattmynta, kattvippa med jultema. Så GULLIGT!!😻 Och: de två katter jag tidigare ägt som vuxen hade FÖRAKTAT det.
Såpbubblor med kattmynta :confused:
 
Jag har en dröm: En liten julgran med tända ljus (batteri), bollar (plast) prydnader (från julstrumpa i djuraffären). Lite glitter och framför sitter Megara med svansen prydligt runt tassarna med julhalsbandet på och ser ut som den lilla kattgudinna hon är.

Chanserna att detta kommer att hända? :idea:
Hahaha, med tanke på tidigare kattungar så funderar jag starkt på att inte ha julgran alls i år. Kommer att ha två odågor på 4 månader i huset 😄
 
Friskförklarat här hemma.

Brunetten avslutade undersökningen med ett ryt och en rallarsving åt Vet, men hon var snäll i början - stod ut med att får hjärtat lyssnat på, bli tittad i munnen och klämd på magknubbet. Det var vaccinationen som var droppen.

Skönhetsmissen var stillsam rätt igenom, men hon har gått ned två hekto och är nu rekommenderad gastrointestinal-mat för åldrande katter... vilket kändes lite oväntat för en sjuåring? Hon får kitten-mat med extra kalorier sedan tidigare, men vi kanske behöver höja ribban lite till då.

Jag ska köpa ett till katt-träd så att de inte behöver konkurrera om det vi har, och då kan jag flytta S lilla hemliga skål enklare utan att sumobrottar-B kommer klampandes och ska snatta.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
119 358
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 561
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Övr. Katt Låt oss prata ännu mer om våra älskade små (och stora) katter! Inget äventyr är för litet för att dela med sig av. Självklart är alla...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
100 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp