Sv: lösdrift

Alltså, om du vill fortsätta att använda fel ord, så gör för allt i världen det. Jag bryr mig inte.
Men sluta kritisera mig för att jag använder rätt!!

LIA
 
Sv: lösdrift

Men jag anser att jag använder rätt ord, om inte annat för att min omgivning använder samma, vi har gjort det i många år och det här är första gången någon påpekar att det är fel eller ens påstår att det skulle heta något annat. Vill någon besserwisser påstå att jag har fel så får denne göra det, men någon respekt för personen inger det inte snarare tvärrt om.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 103
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 063
Senast: Cambrie
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 606
Senast: Linda_A
·
Anläggning Vad är egentligen normal/okej standard när det kommer till lösdrifter och gödselhantering? Jag hittar inte så bra i Jordbruksverkets...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 894
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp