Melodifestivalen 2019 - deltävling 3

Så jävla ofräscht att Dollys avatarer givetvis skulle göras med lååååånga smaaaala ben och getingmidja som om tjejerna själva inte var snygga nog. Fräsch budskap till deras fans som ”inte passar in”.
”Musiken” är som vanligt så trist att jag inte ens pallar uttala mig.
Med vänlig hälsning, Bitter morsa till febrig tvååring som inte har ngt bättre för sig än att låta sig bli provocerad av dagispop
 
Så jävla ofräscht att Dollys avatarer givetvis skulle göras med lååååånga smaaaala ben och getingmidja som om tjejerna själva inte var snygga nog. Fräsch budskap till deras fans som ”inte passar in”.
”Musiken” är som vanligt så trist att jag inte ens pallar uttala mig.
Med vänlig hälsning, Bitter morsa till febrig tvååring som inte har ngt bättre för sig än att låta sig bli provocerad av dagispop
Jag tänkte detsamma...
 
Så jävla ofräscht att Dollys avatarer givetvis skulle göras med lååååånga smaaaala ben och getingmidja som om tjejerna själva inte var snygga nog. Fräsch budskap till deras fans som ”inte passar in”.
”Musiken” är som vanligt så trist att jag inte ens pallar uttala mig.
Med vänlig hälsning, Bitter morsa till febrig tvååring som inte har ngt bättre för sig än att låta sig bli provocerad av dagispop
Välkommen i klubben, det har inte vi heller!:D
 
Morsan tycker att Omar saknar energi. Jag håller nog med. Känns som om den här låten är tusen år lång. Den tar ju aldrig slut... Jag har tröttnat för länge sedan.
 
Läste att Rebecka Karlsson skulle bli ledsen (eller något annat ord) om hon missade någon ton i kväll, så nu ska jag tröströsta lite.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 790
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 447
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 026
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 596
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp