Melodifestivalen 2019 - deltävling 3

Ok. Jag gillar första låten. Tror även det skulle kunna gå bra för Dollystyle och Jon Henrik är ju som sagt var inte sämst iaf. Sedan... ehm... Lina kanske? Finns nog de som gillar henne och hon är snygg.

Morsan tycker inte om första låten, gillar Dollystyle och Jon Henrik (sistnämnda gillade hon jättemycket). Hon var även förtjust i Lina. Sedan har hon glömt alla andra :p

Jag tippade Omar till andra chansen. Fjällgren och Dolly till final, Loversgrejen till andra chansen.
 
Alltså. Det här ihopplocket av tidigare deltagare får det ju att bli tydligt att det varit med bättre bidrag tidigare än vad det varit med hittills i år...

Jag ttänkte tvärtom. Det finns hopp för man gillar ju alltid något i efterhand, kan sällan minnas jag brukar göra det när det går :laugh:

Förutom Loreen jag älskade från första sekund det året hela buke hatade henne :love:
 
Jag ttänkte tvärtom. Det finns hopp för man gillar ju alltid något i efterhand, kan sällan minnas jag brukar göra det när det går :laugh:

Förutom Loreen jag älskade från första sekund det året hela buke hatade henne :love:
Jag har fortfarande inte hört något bättre än The Ark :angel:
Fast det är klart, för något år sedan när Dismissed var med, då var jag glad :D (och jag var väl ungefär den enda)
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 775
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 404
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 011
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 559
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp