Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack, tror inte det var 17 ens faktiskt... såg nåt om 15,6 men vet inte om det stämmer...
Jag har inte kollat termometern på ett par dagar, men med tanke på att det varit kallt och regnat här i Vansbro så låter det klart rimligt! Men det är ändå typ två grader varmare i Vanån som du simmar i första 2 km!
 
Dom tvättade och dammsög även bilen! Kändes superlyxigt. :D Det har Bilia aldrig gjort. Dom brukar bara säga det kostar såhär mycket, och sen när man ska hämta bilen så har dom lagt på flera tusenlappar för att dom hittade det ena och det andra...
Gud, då skulle jag bli vansinnig! Alltså om kostnadsförslaget inte höll.
 
Tröttsamt att hästnet blivit så kasst och här är det heller ingen rullians på annonserna. Då återstår facebook och jag som inte ens vill ha skiten men tvingas till det såklart oavsett :down:
Kan ingen vettig tekniknissa ta och starta ett nytt hästnet istället -> gratis företagsidé :idea: 🙏
 
Jag har inte kollat termometern på ett par dagar, men med tanke på att det varit kallt och regnat här i Vansbro så låter det klart rimligt! Men det är ändå typ två grader varmare i Vanån som du simmar i första 2 km!

Ja, det är det ja. Satan att jag inte tänkt på att man kunde bli så fysiskt nedkyld. Låter ju korkat, men jag har som sagt bara tänkt på det psykiska...

Så jävla besviken.
 
Ja, det är det ja. Satan att jag inte tänkt på att man kunde bli så fysiskt nedkyld. Låter ju korkat, men jag har som sagt bara tänkt på det psykiska...

Så jävla besviken.
Det rekommenderas att provsimma en längre sträcka i öppet vatten för att känna hur det är, för det är ju som sagt inte bara sträckan som är det svåra. Men nu har du provat, nästa år fixar du det!
 
Tröttsamt att hästnet blivit så kasst och här är det heller ingen rullians på annonserna. Då återstår facebook och jag som inte ens vill ha skiten men tvingas till det såklart oavsett :down:
Kan ingen vettig tekniknissa ta och starta ett nytt hästnet istället -> gratis företagsidé :idea: 🙏

Skulle lägga ut min sadel på HästNet men tydligen kostar det pengar nu. Jag valde att avvakta..
 
Att leta efter en busshållplats.:meh:
Är i Eskilstuna och fick av informationen vid tåget höra att buss X går vid X torget.
Men det visade sig sen att busshållplatserna är utspridda på smågator runt torget. Bussen jag skulle ta gick flera gator bort....
Vore ju bra med en gatuadress då och inte ett torg flera gator bort...
Har i alla fall frågat mig fram bland Eskilstunabor och folk var trevliga :up:
Men även de var lite förvirrade över bussarna..:D inte lätt ibland..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 532
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 527
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 179
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 963
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp