Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på SVT Play. Hjärta för djur.
Vilken jävla smörja.

Nu är de hos en omhändertagen travhäst som ska skolas om till ridhäst och hästen får kraniosakral behandling. En kvacksalvare får fritt breda ut sig i public service och berätta om sin utvecklade känsla för hur flöden och sopänningar ä i hästens kropp. Hon är "väldigt kunnig i kroppens fysiologi" och kan genom beröring hjälpa kroppen till sin naturliga funktion. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Alltså - hur är det möjligt att sånt får sändas??
 
Tittar på SVT Play. Hjärta för djur.
Vilken jävla smörja.

Nu är de hos en omhändertagen travhäst som ska skolas om till ridhäst och hästen får kraniosakral behandling. En kvacksalvare får fritt breda ut sig i public service och berätta om sin utvecklade känsla för hur flöden och sopänningar ä i hästens kropp. Hon är "väldigt kunnig i kroppens fysiologi" och kan genom beröring hjälpa kroppen till sin naturliga funktion. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Alltså - hur är det möjligt att sånt får sändas??
Och nu filmar de utanför en hundskola och där står en bränntunna och bolmar. :eek: :meh:
 
Nu har jag fått en vänförfrågan från en tidigare yngre granne. Igen. Suck.

Hon var skapligt arg på mig -oklart varför - när hon var yngre. Vi har aldrig umgåtts. Nu sänder hon en vänförfrågan på fb. Den förra tog jag bort. Nu ett par år senare sänder hon en igen. Varför? Vi hälsar knappt om vi ses på stan. Har ingen lust att dela mitt flöde med henne.
 
Jag irriterar mig på att jag fryser :arghh: ligger med tunnare mjukisbyxor och tröja plus fleecefilt över mig men fryser ändå.
 
Stör mig på att bordet vi köpte inte var fällbart. Nu miste vi hitta ett nytt. Hopplöst att hitta i rätt storlek!
 
Folk som envisas med att skicka meddelanden istället för att RINGA som det står i annonsen! :banghead::banghead::banghead:
Jag skiter ifall några har telefonfobi, jag vill inte behöva sitta och svara alla mess istället för att folk läser annonsen där det uttryckligen står att det är telefon som gäller. :rage:
 
Hur gör du när du fryser in?
32531


Jag använder en sån här bara.
 
Jag stör mig på att årets Peace & Love för egen del är så jäkla dåligt. Jag ska se Lok imorrn, sen kan jag skita i resten av festivalen liksom. Vädret hjälper inte heller, SÅ kul är det inte att sitta i ett taklöst öltält när det regnar.
Hade gott kunnat spara pengarna till nånting roligare således :meh:
 
Jag stör ihjäl mig på en avbokad provridning. Jag har haft en galet stressig vecka och hade en provridning inbokad 19.00. jag vet att det tar typ 3,5h för spekulanten att köra. 1,5 h innan tiden får jag ett meddelande "vi hinner inte idag". Hon borde ju uppenbarligen ha vetat det någon timme tidigare med tanke på att hon borde varit mer än halvvägs då hon väl skrev.

Denna person ska självfallet inte få boka om.

(Har haft en person som bokat om två gånger, men på grund av sjukdom. Helt okej.)
 
På att jag satte handtagen på min nya väska på kortsidorna istället för långsidorna. Sjukt irriterande!
Och nu måste jag ju sy en ny :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 894
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 485
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 233
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 736
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp