Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Segt internet! :devil:

Jag är någon stans mitt i skogen nu och internet är segt son sirap här. Jag är inte den första att klaga på segt internet, men när det tar flera minuter att ladda en sida stör det mig faktiskt :meh:. Tålamod är en fiskares bästa vän osv... fast jag är ingen fiskare :grin:
 
Folk som slänger på luren efter jag presenterat mig med namn och vilket företag jag ringer ifrån. Hade de inte varit så korkade hade de troligtvis insett när jag nämner företagsnamnet att det gäller ett företag de är kund hos och att det alltså inte handlar om försäljning utan något viktigt som rör deras fastighet :meh:

Hade tom en tant en gång som typ skrek "jävla parasitäckel!" en gång innan hon lade på. Hon skämdes nog bra mycket efter för det var hennes gubbe so fick ringa upp sedan och för det första be om ursäkt, och sedan hantera ärendet då hans fru "var för upptagen just nu"..
 
Stör mig enormt på den här anonsen som dyker upp i mitt flöde.

1562342662243.png
Alltså. Konst ÄR unika motiv. Får mig bara att bli extremt misstänksam mot galleriet. :banghead: :banghead:
 
Tittar på SVT Play. Hjärta för djur.
Vilken jävla smörja.

Nu är de hos en omhändertagen travhäst som ska skolas om till ridhäst och hästen får kraniosakral behandling. En kvacksalvare får fritt breda ut sig i public service och berätta om sin utvecklade känsla för hur flöden och sopänningar ä i hästens kropp. Hon är "väldigt kunnig i kroppens fysiologi" och kan genom beröring hjälpa kroppen till sin naturliga funktion. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Alltså - hur är det möjligt att sånt får sändas??
Rätt trist att bara fokusera på det dåliga och kalla hela serien för smörja - det finns rätt mycket bra med den serien också och framförallt att allt jobb som ligger bakom och som ofta görs ideellt lyfts fram.

Även om jag håller med dig om den kraniosakrala terapin, det saknas en del granskning av programmet.

Men fortfarande, att dom ens ville göra programmet och lyfta frågan är i grunden bra!
 
Stör mej på att jag åkte med till Lidköping fastän jag är less på skiten. Så nu sitter jag på en jävla tråkig cruising och vill bara hem. Kommer hem tidigast i morgon om vädret är dåligt och det hoppas jag verkligen. Annars söndag. Fan att jag inte lyssna på mej själv
 
Skit hotell försöker vila har sen utcheckning först knackar städerskan på sen ringrr dom från receptionen å frågar vilken tid vi skulle cheks it för dom hade inte skrivit in tiden bara att vi har sen utcheckning.
 
Jag stör mig extremt mycket på när mataffärerna flyttar runt grejer. På mitt lokala Coop är det på nivån att jag undviker handla där. Jag har letat efter sås till förbannelse flera gånger och eldar upp mig själv med inre bilder på att personalen är frånvarande för att de sitter och planerar vad de ska flytta härnäst. :arghh:

Idag hade citygross flyttat på mitt märkes tacosås, den milda och medium var rätt, men inte hot!

Platsen för trepack majs var ersatt av sexpack majs, helt crazy :rage:
 
Men fy vad otäckt :nailbiting:! Tur att du blev upplockad!

Ja, det var riktigt otäckt faktiskt. Ja, blev väl omhändertagen före och i tältet. Satt där o skakade i en timme, fick varm saft och druvsocker och de tog temp och blodsocker.

Fick massa varma filtar och bubbelplast runt mig och en ssk checkade läget innan jag fick gå därifrån. Så de ska bara ha beröm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 618
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 626
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 190
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 988
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp