Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att när jag äntligen hittade en BH jag trivs med på Lindex, så jag slipper köpa apdyra i en specialaffär, så verkar de sluta tillverka den. Det finns fortfarande en hel radda varianter i samma modell, men då är självklart alla i spets. Det här var den enda som inte var i spets och den var mycket snyggare enligt mig. Men efterfrågan på icke-spets hos Lindex kunder är tydligen inte så stor.
Förstår dig, spets bh är enligt mig inte särskilt skönt.
 
Att när jag äntligen hittade en BH jag trivs med på Lindex, så jag slipper köpa apdyra i en specialaffär, så verkar de sluta tillverka den. Det finns fortfarande en hel radda varianter i samma modell, men då är självklart alla i spets. Det här var den enda som inte var i spets och den var mycket snyggare enligt mig. Men efterfrågan på icke-spets hos Lindex kunder är tydligen inte så stor.
Åh jag hittade typ den skönaste bh jag någonsin provat på HM, råkade slänga den i fel tvätt så nu är den helt galet ful i färgen och jag kan inte hitta samma :arghh:

Stör mig på bh:ar i allmänhet för det blir nästan aldrig helt bra :meh:
 
Struliga hyresvärdar :meh: Min förra hyresvärd hörde av sig idag och pratade om en gammal halv hyra som var kvar från när jag delade lägenheten. Nu var det bara det att vi pratade om det i somras, den var några dagar sen och jag skickade in exakta datumet som den betalades in, hörde ingenting så antog han hittade betalningen men tydligen inte... han kom på det nu när jag håller på flytta. Sen tycker han jag kan lämna nycklarna i brevlådan(utomhus, helt oskyddad) också :confused: Har nu skickat om datumet det fördes över och tänker lämna nycklarna till grannen, en äldre dam som praktiskt taget alltid är hemma så får han gnälla över att de inte är i brevlådan hur mycket han vill... Han är så strulig så jag orkar inte ens bry mig om att försöka förhandla bort uppsägningsmånaden, lär bara bli ännu mer strul för han kommer säkert inte skriva ner det eller något :meh:
 
Att det alltid ska ifrågasättas om jag inte gör nått som jag brukar t ex vara hos min sy-tant och sy. Jag har inte lust nu. Jag vill inte träffa folk, jag har inte nån motivation och jag behöver få va ifred. Ska det vara så jävla svårt att fatta? Det behöver inte va nått fel. Jag är sån här. Är så förbannat trött på att inte vissa kan fatta det. Jag blir bara förbannad i stället. Varför inte bara låta mej va?
 
Stör mig på att min kropp tyckte det var lämpligt att få influensa, just den veckan då jag har massa obligatoriska moment i skolan:banghead: Why?:cry: Nästa vecka har jag inget obligatoriskt alls, det hade passat mycket bättre med influensa då!!
 
Idag stör jag mig på att ett företag med (välförtjänt) gott rykte i sin bransch sålts i sin helhet till en större konkurrent med mer mediokert rykte, som genast börjar sätta det första företagets namn på andra förvärv med sämre rykte. Lektion 1A i hur man slaktar ett varumärke.
Jag ger det... två år. Max.
 
Idag stör jag mig på att ett företag med (välförtjänt) gott rykte i sin bransch sålts i sin helhet till en större konkurrent med mer mediokert rykte, som genast börjar sätta det första företagets namn på andra förvärv med sämre rykte. Lektion 1A i hur man slaktar ett varumärke.
Jag ger det... två år. Max.
Åh sådant är så sorgligt! Jag har precis bevittnat liknande. Företagets hjärta är borta och allt som var bra likaså. Jag tror inte de klarar sig i två år ens. Inte med den kundkretsen de har nu iallafall, möjligt att de kan få en ny som inte bryr sig men i nuläget flyr kunderna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 064
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 983
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 576
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 154
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp