Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde idag Viasats kundtjänst för att säga upp mitt abonnemang. Efter 2 timmar och 40 minuter i telefonkö kom jag till slut fram. Talar om att jag vill avsluta abonnemanget och möts av de vanliga försöken att sälja på mig nya kanaler mm. Jag ber mannen att avsluta mitt abonnemang och att jag inte är intresserad av något annat. Han fortsätter att tjata och vägrar göra det jag bett om.

Jag tappar då humöret och bokstavligt talat skriker åt honom att JAG VILL AVSLUTA MITT ABONNEMANG, KAN DU HJÄLPA MIG MED DET ELLER INTE ? :rage::rage::rage:
Jag får då höra att jag är den hemskaste och mest otrevliga människa han någonsin pratat med O_o

Vet inte om jag stör mig mest på mannen i kundtjänst eller det faktum att jag tappade humöret så fullständigt :meh:
 
Skidbackar på osten!

Sambon vägrar lära sig att om man skär osten diagonalt hela tiden åt samma håll, alltså så att den ena skivan blir mindre och att ostens smala sida inte blir skuren två gånger, så blir det inte en skidbacke. Men neeeeej då! Han anser att det är bättre att skära tvärs över kortsidan lite då och då är mycket bättre! Vilket slutar med att osten istället blir som en jäkla puckelpist. Platt upptill, nedförsbacke och slutligen uppförsbacke. HELT OMÖJLIGT ATT SKÄRA PÅ SLUTET!!!!
 
*vår verksamhet är inte lite lönsam längre*
Jag: "jag vill kasta såhär många tusenlappar på er för att ni kan lösa mitt problem, ni kommer kunna göra en nice vinst"
*vi brukar inte göra sådana event, vi har inte möjlighet, vi svarar inte ens på ditt mejl*

:banghead:
 
Det här :meh:
(Det är en barnstrumpa som fastnat)

26252
 
Och så otekniska människor som bara ser problem och inte ens försöker, idag tänkte jag många fula saker på jobbet :banghead:



Sa jag att jag att en del av mina arbetsuppgifter är IT-support :o
 
Torr hårbotten som kliar och att jag behöver nå min mobladdare som ligger på golvet, men bebis sover så gott på mig så vill inte störa henne.
 
Skidbackar på osten!

Sambon vägrar lära sig att om man skär osten diagonalt hela tiden åt samma håll, alltså så att den ena skivan blir mindre och att ostens smala sida inte blir skuren två gånger, så blir det inte en skidbacke. Men neeeeej då! Han anser att det är bättre att skära tvärs över kortsidan lite då och då är mycket bättre! Vilket slutar med att osten istället blir som en jäkla puckelpist. Platt upptill, nedförsbacke och slutligen uppförsbacke. HELT OMÖJLIGT ATT SKÄRA PÅ SLUTET!!!!
Detta är en av mina anledningar till att jag är singel om nån frågar :D
 
När folk skriver till en att man minsann måste slå på en kanal för att se nånting. Jag skiter fullständigt fan i att nån snubbe har elefantsjukan i pungen eller nåt men visst, jag slår väl av filmen jag satt och kollade på så sällskapet som också fått mess får sitta och glo på sin jävla freakshow istället då :arghh::meh:
 
Skidbackar på osten!

Sambon vägrar lära sig att om man skär osten diagonalt hela tiden åt samma håll, alltså så att den ena skivan blir mindre och att ostens smala sida inte blir skuren två gånger, så blir det inte en skidbacke. Men neeeeej då! Han anser att det är bättre att skära tvärs över kortsidan lite då och då är mycket bättre! Vilket slutar med att osten istället blir som en jäkla puckelpist. Platt upptill, nedförsbacke och slutligen uppförsbacke. HELT OMÖJLIGT ATT SKÄRA PÅ SLUTET!!!!
Köp varsin ost! Jag blir helt tokig på det som GRÄVER i smöret. Eller smulor. Bättre med varsitt smörpaket..
 
Köp varsin ost! Jag blir helt tokig på det som GRÄVER i smöret. Eller smulor. Bättre med varsitt smörpaket..
Jobbar med ett par stycken som gillar att ta dubbelt så mycket smör som behövs, bre runt det på knäckebrödet ett tag för att sedan skrapa av hälften av smul-smörblandningen i paketet igen. Jag har på riktigt ett eget smörpaket på jobbet för jag tycker det är så äckligt.
 
Jobbar med ett par stycken som gillar att ta dubbelt så mycket smör som behövs, bre runt det på knäckebrödet ett tag för att sedan skrapa av hälften av smul-smörblandningen i paketet igen. Jag har på riktigt ett eget smörpaket på jobbet för jag tycker det är så äckligt.
Ja, jag blir tokig! Knäckebrödssmulor eller från rostade mackor är det värsta jag vet! :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 363
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
106 036
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 284
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 106
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp