Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sällar mig till gnäll på kollega gänget :cautious: En kvinna på mitt jobb är nyfrälst på massa "naturlig" läkekonst och spenderar nu dagarna med att predika om att cancer beror på att vi skriver ut för mycket läkemedel, att allt beror på obalans i kroppen, olika stjärntecken, att män är huvudet, kvinnan själen och hon nu ska iväg och lära sig lyssna på pulsen.

Ur pulsen kan man sedan utläsa hur inre organ mår... Alltså jag blir så jävla provocerad av sån här skit, gissar på att jag tyvärr kommer flippa ut innan den här veckan är över :banghead:
Lyssna på pulsen?
Cancer är kräfta så lite rätt har hon iaf :rofl:
 
Beställde jättesöta kläder till dottern, sedan insåg jag att det var en utländsk sida och att jag nu säkert åka på tullavgift :grin: Såg också (efteråt såklart) att flera kommenterat om att de inte fått sina varor. Typiskt, så går det när man är impulsiv och inte tänker efter.
Men gjort är gjort så är väl bara att hoppas på det bästa
 
Stör mig faktiskt på snön. Vi har snö upp till fönstret efter snöras. Plogvallarna på ridbanan är typ 2,5 meter höga. Vi har klibbsnö och har haft i en vecka så det går inte att rida utan styltor. Jag har varit sjuk och håller på och tentapluggar så jag har varken ork eller tid att åka till ridhus. Så idag travade jag typ 800 meter asfalt på 70-väg. Så häststackarn fick röra sig en liten bit i alla fall. :meh:

Jag behöver vår och barmark!!!
 
Min förkylning/flunsa light/astma... jag har som sagt inte tålamod att vara sjuk så jag har väl tagit i för mycket idag... så mina lungor bubblar nu och jag har svårt att få luft. Inget ovanligt, förkylning i kombination med astma ger den här effekten... OCH JAG STÖR MIG SÅ VANSINNIGT PÅ DET! :arghh: Jag har inte tid med sådant här larv :rage:
 
Stör mig faktiskt på snön. Vi har snö upp till fönstret efter snöras. Plogvallarna på ridbanan är typ 2,5 meter höga. Vi har klibbsnö och har haft i en vecka så det går inte att rida utan styltor. Jag har varit sjuk och håller på och tentapluggar så jag har varken ork eller tid att åka till ridhus. Så idag travade jag typ 800 meter asfalt på 70-väg. Så häststackarn fick röra sig en liten bit i alla fall. :meh:

Jag behöver vår och barmark!!!
Du får flytta söderut! Här har det inte varit speciellt mycket snö alls i vinter. Obs, bor inte i Skåne
 
En tidning i veckotidningsformat som har så blanka sidor att den inte går att läsa för det bara speglar sig
 
När man letar kavaj och det nästan är omöjligt att hitta just den där kavajen som man vill ha. Och när man hittar nått substitut så finns det inga bra bilder. Antingen så är det bara en bild på kavajen men ingen modell under så man ser hur den ser ut på eller så är det modeller som har helt fel storlek så det inte går att få nån rättvis bild där heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 641
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 644
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 219
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 997
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp