Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att gårdagens wifi-problem på jobbet skulle lösas idag, men teknikern har inte haft vett att dyka upp. Nu fick jag ett mail från leverantören där det stod att någon varit här och ringt på under dagen men inte blivit insläppt. Märkligt med tanke på att det varit minst 4 personer på kontoret hela dagen, och inte en enda gång har det ringt på porttelefonen eller knackat på dörren. :meh:
 
Att gårdagens wifi-problem på jobbet skulle lösas idag, men teknikern har inte haft vett att dyka upp. Nu fick jag ett mail från leverantören där det stod att någon varit här och ringt på under dagen men inte blivit insläppt. Märkligt med tanke på att det varit minst 4 personer på kontoret hela dagen, och inte en enda gång har det ringt på porttelefonen eller knackat på dörren. :meh:
De har gått kurs hos PostNord?
 
De har gått kurs hos PostNord?
Haha, det var precis det företaget jag tänkte på när jag skrev mitt inlägg! Nu har jag dessutom fått ett nytt mail där de säger att de inte kan berätta för mig när de eventuellt tänkte försöka komma ut nästa gång ("It might get arranged as an un-appointed task which means it just ends up in an engineers queue and they attend when they reach the job"), så det blir mer och mer likt! Och mer och mer störande... :banghead:
 
Herregud, nu fick jag andnöd. Den här hade en av mina fb-vänner, svensk, inte dansk, delat kl 15 i går - och ingen hade kommenterat. 🤬

A7E63DFD-E81B-4B77-85CE-4AE155980B7D.jpeg
 
Herregud, nu fick jag andnöd. Den här hade en av mina fb-vänner, svensk, inte dansk, delat kl 15 i går - och ingen hade kommenterat. 🤬

Visa bifogad fil 38475
Åh herregud, DANMARK! 🤦🏼‍♀️

I maj i år publicerade Politiken de 8 barnramsor som rensats ut i en nyutgåva av Halfdan Rasmussens barnbok. Inte för att folk skulle få bedöma själva, kultursidan där de publicerades hade redan tagit ställning mot ”vittvätt” av boken.

https://politiken.dk/kultur/art7202893/Læs-de-8-forbudte-Halfdan-Rasmussen-digte-her
 
Jag ska gå ut ikväll och fira en kompis som fyller år. Kul -men jag är så jäkla trött så har just nu svårt att motivera mig utan känner nu att jag helst skulle tillbringa kvällen under en filt i soffan.

Jag kommer tycka det är kul när jag väl har tagit mig ut, men just NU orkar jag inte.
 
Jag ska gå ut ikväll och fira en kompis som fyller år. Kul -men jag är så jäkla trött så har just nu svårt att motivera mig utan känner nu att jag helst skulle tillbringa kvällen under en filt i soffan.

Jag kommer tycka det är kul när jag väl har tagit mig ut, men just NU orkar jag inte.
Vet precis hur det känns! Men åtminstone i mitt fall brukar de där kvällarna som man egentligen inte hade så mycket lust/ork till bli de allra bästa, jämfört med de man gått och peppat för i flera veckor och har massor av förväntningar på! Förhoppningsvis blir det så för dig med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 836
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 814
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 398
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp