Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
iPhone. Den har gjort nåt liknande förut och då gjorde jag nåt knep så det löste sig men minns inte exakt hur jag gjorde. Tror jag laddade den full och startade om med sladden i. :confused:
Har du gått in på inställningar sedan tryckt på batteri och sedan dragit med fingret så att det blir grönt på ”strömsparläge”
Då håller batteriet längre
 
Har du gått in på inställningar sedan tryckt på batteri och sedan dragit med fingret så att det blir grönt på ”strömsparläge”
Då håller batteriet längre
Har den alltid på strömsparläge. Har en genväg till den inställningen på kontrollpanelen.
Så här gör batteriet:
00E044E1-CCCD-479B-92EA-10E5552E1C36.jpeg
 
Menar du om jag stänger dem? Ja. Nu har jag rensat all webbhistorik också, få se om det hjälper
Ska prova ladda fullt och starta om med sladden i som jag gjorde en gång förut.
Prova även att låta batteriet ladda ur helt, sen låta den ladda upp till 100% utan att du använder telefonen (tror den även bör vara helt avstängd under tiden).
 
Har massor av idéer och projekt jag vill genomföra, men absolut noll inspiration och ork att göra det.. Borde egentligen börja ta mina tillskott, men för någon anledning tar det emot så mycket :(
 
Jag stör mig på att tråden med tinder-männen låstes.
Bara sådär. Utan förklaring. Och för mig obegriplig.
Kanske @Gunnar eller någon annan moderator vill förklara?
 
När "influencers" (hästrelaterade och andra) skryter med sina utlandssemsestrar till typ Thailand och nu lägger upp en massa Rädda Australien-inlägg... Speciellt en ryttare stör jag mig på, hon sponsras dessutom av en bensinmack. Man ba ja... Undra varför Australien brinner 🤷‍♀️🤦‍♀️
 
Stör mig på att mitt fb-flöde översvämmas av inläg från en grupp. Jag har slagit av alla aviseringar men det gör ingen skillnad.
 
Jag stör mig på att jag har en sådan där nästan skrattretande dålig dag. Ska inte räkna upp allt som är fel, men situationen summeras rätt bra genom att säga att jag både trampade i hundskit och blev dränkt av en oväntad regnskur när jag gick till affären förut. När jag kom fram och hade lagt upp varorna på bandet insåg jag att jag glömt plånboken hemma. :banghead:

Ger upp alla planer och lägger mig i soffan resten av dagen...
 
Dagens störning är de fika- och kondisgäster som börjar sitt besök med att paxa plats och sedan tar kölapp för att handla. Förmodligen samma människor som ställer bilen i biltvättkön och sedan går in för att köpa tvättkupong - medan kön växer bakom, med tvättkunder som redan köpt kupong. Eller skickar ut [valfri familjemedlem] att ställa sig och med sin kropp paxa parkeringsplats i Ullared. Eller toksprintar och lägger en paxnings-scarf på en stol på [valfri färjelinje med dagskryss] för att säkra sittplats medan de flanerar runt båten eller handlar taxfree eller softar i restaurang.
Det finns en särskild plats i helvetet för paxare.:meh:
 
Dagens störning är de fika- och kondisgäster som börjar sitt besök med att paxa plats och sedan tar kölapp för att handla. Förmodligen samma människor som ställer bilen i biltvättkön och sedan går in för att köpa tvättkupong - medan kön växer bakom, med tvättkunder som redan köpt kupong. Eller skickar ut [valfri familjemedlem] att ställa sig och med sin kropp paxa parkeringsplats i Ullared. Eller toksprintar och lägger en paxnings-scarf på en stol på [valfri färjelinje med dagskryss] för att säkra sittplats medan de flanerar runt båten eller handlar taxfree eller softar i restaurang.
Det finns en särskild plats i helvetet för paxare.:meh:
Hoppsan, jag tror att jag kan ha råkat reservera en plats i det helvetet i helgen! Kom in på ett café och la min jacka vid ett bord som såg trevligt ut innan jag ställde mig i kö för att beställa. Min tanke var att det står alla andra kunder fritt att göra detsamma, men jag kanske gör folk jätteirriterade när jag gör så? :o

De andra scenarierna tycker jag låter värre, så jag är bara skyldig till just café-paxningen!
 
Hoppsan, jag tror att jag kan ha råkat reservera en plats i det helvetet i helgen! Kom in på ett café och la min jacka vid ett bord som såg trevligt ut innan jag ställde mig i kö för att beställa. Min tanke var att det står alla andra kunder fritt att göra detsamma, men jag kanske gör folk jätteirriterade när jag gör så? :o

De andra scenarierna tycker jag låter värre, så jag är bara skyldig till just café-paxningen!
Jag med....tror jag. Om jag hade varit själv hade jag först köat, handlat, och sedan sett mig om efter en plats. Men om, t.ex., mamma hade varit med så hade en av oss köat och handlat åt oss båda, medan den andra hade letat upp en plats. Gör inte alla så :confused: ???
 
Jag med....tror jag. Om jag hade varit själv hade jag först köat, handlat, och sedan sett mig om efter en plats. Men om, t.ex., mamma hade varit med så hade en av oss köat och handlat åt oss båda, medan den andra hade letat upp en plats. Gör inte alla så :confused: ???
Jag var ensam och började med att se mig om efter en plats... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 986
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 517
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 337
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp