Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att det existerar folk med högre köpoäng än jag har.
Kikade på en lägenhet i fredags och har tackat ja till den men är givetvis inte först i kön, så jag måste invänta besked i hundra år och när beskedet kommer är det säkert någon annan som får den :arghh::down:
 
På att jag inte tittade efter ett plagg i en butik idag, för sig var säker på att det inte fanns. Kollar nu på nätet, och det fanns i butiken :banghead:
Nu måste jag kanske åka dit imorgon också :angel:
 
På att ytterkrukor aldrig säljs tillsammans med innerkrukor i passande storlek.

Alternativt: Att det inte finns standardmått som alla krukor måste rätta sig efter.

För visst kan det väl inte bara vara jag som har 357 olika innerkrukor och lika många ytterkrukor, men inga av dem passar ihop?:rage:
Jag använder inte innerkrukor alls :angel:
Mvh har 22 växter enbart i vardagsrummet :D
 
Jag orkar inte ens krångla med ytterkrukor, är de inte för smala så är de för höga. Har en stående framme utan blomma i. :angel:
Innerkrukor har väl standardmått? De jag sett är 7, 9, 11, 13, 15 cm osv
Jag använder inte innerkrukor alls :angel:
Mvh har 22 växter enbart i vardagsrummet :D
En som inte använder ytterkrukor och en som inte använder innerkrukor, där ser man! Det måste ju vara bevis på att detta är ett reellt problem :D

Jag brukar också skippa innerkrukor, eftersom jag aldrig kan hitta några ytterkrukor som passar dem :cautious: Känns dock som att det vore en bra grej att ha eftersom jag har en viss tendens att övervattna mina växter :angel:
 
En som inte använder ytterkrukor och en som inte använder innerkrukor, där ser man! Det måste ju vara bevis på att detta är ett reellt problem :D

Jag brukar också skippa innerkrukor, eftersom jag aldrig kan hitta några ytterkrukor som passar dem :cautious: Känns dock som att det vore en bra grej att ha eftersom jag har en viss tendens att övervattna mina växter :angel:
Om man grundar med lecakulor så går det bra att övervattna till en rimlig gräns :rofl:
 
Alltså, jag hade väldigt gärna sett det :D
- Missunsamma, skvallriga, oempatiska kollegor.
- Elever som antingen skriker på en, är supergulliga och snälla, eller bestämmer sig för att du är ute efter att förstöra för dem och därför är vansinnigt passivt agressiva och/eller försöker sätta dit dig.
- Chef som inte riktigt fattar att du är en människa.
- Hel organisation som ... inte har någon som helst organisation.
- Fokus på att flyga in professorer från USA, fram och tillbaka flera gånger om året... istället för att fixa de gigantiska organisatoriska problemen.
- Medarbetare som är så utpumpade av att ha gått på knäna pga ingen organisation, som gråter och springer iväg från möten och INGEN reaktion direkt från ledning över detta.

Jag kan fortsätta, men jag tror du kan få hjärnblödning :rofl:

Låter nästan som mitt vanliga jobb, jag är van vid puckade chefer, noll planering och gnälliga borrare. Det brukar inte vara ett problem efter ett tag :devil:
 
Jag är ruggigt jävla förkyld men var ändå tvungen att åka till jobbet för att ena kollegan inte vill för hen måste köra sin tonåring till skolan så tonåringen slipper ta bussen.

Ja hen passerar skolan på väg till jobbet men hörru arbetstiden är 7-16 inte 7:45-16

och så undrar hen varför hen alltid måste vara den som är kvar om det kniper efter stängning.

Tänkerfaktiskt åka hem så fort hen kommer in bara för att
 
Den här annonsen på Buke, den skrämmer mig :nailbiting:
82C57DE7-9269-48D8-8EDA-814F741C0405.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 119
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 332
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 162
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 836
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp