Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag äntligen ska få åka upp till fjällen och då har inte turridningen kommit igång ännu. Jag hade behövt lite hjälp att komma ut och se lite mer och fira viktnedgången från 108-85
 
Jag vill prova mcflurry cookie dough. Men av de fem olika McDonalds jag försökt beställa hos, har den varit slut hos samtliga:rage::cry: 
Inte ok:meh:
Du kan trösta dig med att den är jätteäcklig så du missar inget!

Jag älskar kakdeg i glass men den här var bara.. alltså det var typ en stor stenhård klump bara som smakade bakpulver och flottigt, inte alls söt. Helt vidrigt var det.
 
Stör mig på att Schenker-spårningen inte har uppdaterats på 24 timmar. Det står fortfarande bara att frakten är bokad. Och jag som blev så glad igår när jag fick mejlet om att mina böcker hade blivit skickade. Jag trodde nästan säkert att jag skulle ha dem senast imorgon, dvs innan midsommar, men nu tror jag inte det längre....... :(
 
Jag stör mig på "jag har ingenting att äta"-syndromet. Än mer så på det i kombination med konstant hunger och noll matlust :cautious: Jag KAN värma en matlåda eller ta en macka eller äta melon eller laga mat eller ta en bar eller ta lite nötter osv osv osv men jag vill ha nåt annat! :turd:
 
Jag stör mig på "jag har ingenting att äta"-syndromet. Än mer så på det i kombination med konstant hunger och noll matlust :cautious: Jag KAN värma en matlåda eller ta en macka eller äta melon eller laga mat eller ta en bar eller ta lite nötter osv osv osv men jag vill ha nåt annat! :turd:
Ja alltså det är så jobbigt när det kombinerat i kyl+frys+skafferi säkert finns närmare 50 kg mat hemma men ändå finns det inget att äta? Hatar när det händer, och det gör det tyvärr ofta :D
 
Ja alltså det är så jobbigt när det kombinerat i kyl+frys+skafferi säkert finns närmare 50 kg mat hemma men ändå finns det inget att äta? Hatar när det händer, och det gör det tyvärr ofta :D

Samma här... :cautious: Lever i praktiken som singel, har två stora frysboxar, en liten, en fullhög frys och en halvfrys... men det är fascinerande hur ofta det inte finns något att äta :rofl:
 
Samma här... :cautious: Lever i praktiken som singel, har två stora frysboxar, en liten, en fullhög frys och en halvfrys... men det är fascinerande hur ofta det inte finns något att äta :rofl:

Det får mig att tänka på det relaterade problemet "jag har inget att ta på mig", vilket i sin tur påminner mig om att jag borde gå igen mina kläder, för jag har ingen aning om vad jag har i sommarklädväg :arghh:
 
Du kan trösta dig med att den är jätteäcklig så du missar inget!

Jag älskar kakdeg i glass men den här var bara.. alltså det var typ en stor stenhård klump bara som smakade bakpulver och flottigt, inte alls söt. Helt vidrigt var det.

Helt enig med dig, den var en besvikelse med sina sliskiga klumpar som skulle föreställa deg.
 
Känner mig bitter mot andra människor just nu iaf dom som inte gick med i a-kassan tidigare för deras jobb var ju säkert å dom skulle ju aldrig bli sjuka så det var ju helt onödigt att vara med.
Nu ska dom gå med iochmed covid-19 och dom får inkomstförsäkring på en gång. Det vi förutseende människor har fått som förmån efter att man varit medlem ett år. Utöver det så får dessutom jag en ökad a-kasse avgift.
Tycker detta är orättvist. Man ska ju vara med utifal något händer å så händer det något å folk som bestämt att inget händer dom får glida in på en jäkla räkmacka och det går ut över mig och min ekonomi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 163
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 372
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 203
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 843
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp