Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att det verkar smått omöjligt att få fatt i PS2-spel som jag faktiskt vill spela :cautious:
Och jag stör mig som fan på att jag sålde mina spel när jag sålde min konsol för evigheter sen, hade väl kunnat behålla Spyro åtminstone!
 
Jag stör mig på att det verkar smått omöjligt att få fatt i PS2-spel som jag faktiskt vill spela :cautious:
Och jag stör mig som fan på att jag sålde mina spel när jag sålde min konsol för evigheter sen, hade väl kunnat behålla Spyro åtminstone!
Jag impulsshoppade ett xbox i måndags. Nu ligger jag back på kontot för jag glömde att jag betalat för fotografier till körkortet och dom pengarna var inte uppbokade :banghead:
Hatar å ligga minus på kontot.
 
Passiv aggressivitet.
Jag i kassan: ”hej hej”
Kvinnan som satt i kassan ”hej”
Sen himlade hon med ögonen och ba ”nähä...?”.
Jag bara: ”ursäkta...?”
Hon bara: ”ja det passade inte att hälsa tydligen”.
Jag: ”jo jag hälsade på dig”

wtf ...?!
 
Passiv aggressivitet.
Jag i kassan: ”hej hej”
Kvinnan som satt i kassan ”hej”
Sen himlade hon med ögonen och ba ”nähä...?”.
Jag bara: ”ursäkta...?”
Hon bara: ”ja det passade inte att hälsa tydligen”.
Jag: ”jo jag hälsade på dig”

wtf ...?!
Hade ni en plexiglas-skiva emellan er? Inte för att hon borde ha uppfört sig på det viset ändå, men de här plastskydden gör verkligen att man hör varandra MYCKET sämre......
 
Hade ni en plexiglas-skiva emellan er? Inte för att hon borde ha uppfört sig på det viset ändå, men de här plastskydden gör verkligen att man hör varandra MYCKET sämre......

Yes. Kanske därför? Jag hälsade dock tydligt!
Jag hälsade ju t.o.m. först?! Men även OM jag missat att svara så vad fan är det för beteende mot en kund?! Jag som jobbat i butik vet att det händer ganska ofta att man hälsar på en kund men personen inte hälsar tillbaka. Kanske inte hör? Trött efter en lång arbetsdag? Lyssnar på lurar? Vill vara ifred? Eller bara missar? Oavsett är det ju HELT orimligt att agera på detta som att man blir personligt kränkt 😅
 
Senast ändrad av en moderator:
Yes. Kanske därför? Jag hälsade dock tydligt!
Jag hälsade ju t.o.m. först?! Men även OM jag missat att svara så vad fan är det för beteende mot en kund?! Jag som jobbat i butik vet att det händer ganska ofta att man hälsar på en kund men personen inte hälsar tillbaka. Kanske inte hör? Trött efter en lång arbetsdag? Lyssnar på lurar? Eller bara missar? Oavsett är det ju HELT orimligt att agera på detta som att man blir personligt kränkt 😅
Ja, självklart är det ett helt orimligt beteende av någon som sitter i en kassa. Men jag reflekterade faktiskt just i helgen över hur mycket sämre man hörde varandra med den här plastskivan emellan....
 
Min mobil gjorde reklam för en mycket viktig nyhet : hur gick det sen för bönderna i Bonde söker fru. Men reklamen leder till en premiumtjänst :arghh::arghh:
 
Ja jag har ett par spel i minneslistan som jag hoppas på. Kruxet är mest att jag är rätt pank och fraktpriserna drar iväg rätt snabbt. Vore bättre att hitta spel på närmre håll således.
Jo så är det ju. Loppisar brukar kunna ha också när det är sådana "tillfälliga" där folk får komma dit med grejer och inte permanent som typ röda korset och så.
 
Jo så är det ju. Loppisar brukar kunna ha också när det är sådana "tillfälliga" där folk får komma dit med grejer och inte permanent som typ röda korset och så.
Jo. Loppisarna är det lite ont om bara... Har kollat en drös permanenta men de tillfälliga lyser med sin frånvaro.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 047
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 566
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 396
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 153
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Gråter du?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp